نهنگ هایی که طلای دیجیتال خود را نمی فروشند

Glassnode گزارش داده است که مقدار بیت کوین نگهداری شده در کیف پول از سال 2011 به بالاترین حد خود یعنی 2 میلیون و 826 بیت کوین رسیده است. آن سالها ارزش بیت کوین کمتر از 92 دلار بود. در زمان نگارش این مطلب ، این رقم بالغ بر 116 میلیارد و 377 میلیون دلار است.

این روزها نهنگ ها بیت کوین های خود را نگه داشته اند. با این حال ، بر اساس داده های منتشر شده توسط وال آلرت و یو تو دی دارندگان دیگر بیت کوین که آخرین بار ده و هفت سال پیش انتقال انجام داده بودند ، اخیراً 5 میلیون و 280 میلیون دلار بیت کوین منتقل کرده اند . هرچند این احتمال زیاد است که برخی از این دارندگان بیت کوین نیز کلیدهای خصوصی کیف پول خود را گم کرده باشند.

Bitcoin Last Moved 300×254 – تعداد بیت کوین های دست نخورده از سال 2011 به بالاترین میزان خود رسید

Glassnode همچنین اعلام کرده است مقدار کیف پولهایی که بیش از 10 بیت کوین در آنها وجود دارد به 148،000 رسیده است. این نشان دهنده این است که کاربران پس از تصویب برنامه محرک 1.9 تریلیون دلار توسط سنای ایالات متحده ،بیت کوین بیشتری خریداری می کنند تا از آن به عنوان ذخیره ارزش استفاده کنند.

همانطور که مدیر عامل شرکت گلکسی دیجیتال ، مایک نووگراتز (Mike Novogratz) اظهار داشت ، سرمایه گذاران خرد اخیراً به طور فعال اقدام به خرید بیت کوین کرده اند و آنها موفق شده اند قیمت ارز رمزنگاری شده پرچمدار را به بالاترین قیمت همیشگی خود یعنی 61،800 دلار در روز شنبه برسانند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا