نرم‌افزارهایی برای جلوگیری از افشای اطلاعات تولیدشد

 علی محمد میرخانی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه راهکارهای نوین احراز هویت الکترونیکی، امضای دیجیتال و رمزنگاری، گفت: ما در این شرکت، سخت‌افزارهایی برای نگهداری کلید خصوصی که دسترسی به دارایی‌های موجود در کیف پول را امکانپذیر می کند مانند «توکن هوشمند»، «امضای دیجیتال» و «نرم افزار امضای همراه مبتنی بر سیم‌کارت و گوشی تلفن همراه» طراحی و تولید می‌کنیم.

وی افزود: همه این محصولات پیش از این از بازارهای جهانی خریداری می‌شد، اما امروز با تولید داخلی آنها، ارز در کشور می‌ماند و امنیت مشتریان بازارهای مختلف با محصولی ایرانی تامین می‌شود. این محصولات کاملا قابل رقابت با تولیدات خارجی است.

میرخانی، سامانه صدور گواهی الکترونیکی پارس‌تراست را نخستین و تنها نرم‌افزار کاملا بومی در کشور دانست و اظهار کرد: این سامانه مجموعه‌ای متشکل از مولفه‌های نرم ‌افزاری مورد نیاز برای صدور و مدیریت گواهی الکترونیکی کلید عمومی است. این سامانه همه فرآیندهای ثبت ‌نام، صدور، ابطال، تعلیق، تمدید، تجدید و اعتبارسنجی گواهی الکترونیکی را منطبق بر استانداردهای کشور و با توجه به نیازمندی‌ ها، سیاست‌ها و الزامات زیرساخت کلید عمومی در انواع دامنه‌ها و کاربردها، فراهم می کند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، مدیر عامل این شرکت خاطر نشان کرد: محصولات شرکت، همگی دارای تاییدیه از آزمایشگاه های معتبر داخلی است و کمک نهادهای فرادستی دولتی برای نهادینه کردن فرهنگ استفاده از امضای دیجیتال و غیرحضوری را در میان سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین عموم جامعه را می‌طلبد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا