حمایت دانشگاه امیرکبیر از افراد با برون دادهای اجتماعی و پژوهشی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم تقدیر از بانوی دانشجوی دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر که توانسته است با وجود سه فرزند به دستاوردهای علمی و آموزشی دست یابد، گفت: سیاست دانشگاه توجه به تولیدات و پژوهش های با کیفیت است و دانشگاه به افرادی که دارای برون دادهای پژوهشی با کیفیت و بروندادهای اجتماعی هستند توجه دارد.

 دکتر حسین حسینی تودشکی در مراسم تقدیر از فاطمه پرستش دانشجوی دوره دکتری دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر که با حضور دکتر مالک نادری مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه و دکتر عباس نصیرایی مقدم رئیس دانشکده مهندسی پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: خانم پرستش با سه فرزند توانسته است دوره دکتری خود را به پایان برساند و به دستاوردهای علمی و آموزشی زیادی نیز دست یابد.

وی با بیان این که دانشگاه صنعتی امیرکبیر به افرادی که دارای برون دادهای پژوهشی با کیفیت و برون دادهای اجتماعی هستند توجه دارد، تاکید کرد: سیاست دانشگاه توجه به تولیدات و پژوهش های با کیفیت است که در این راستا دانشگاه حمایت های خاصی انجام خواهد داد.

دکتر مالک نادری، مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز گفت: دانشگاه همواره قدردان تلاش های اساتید و دانشجویان تاثیرگذار است.

وی افزود: دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از نظر علمی و آموزشی زبانزد محافل علمی است.

دکتر نصیرایی مقدم، رئیس دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این مراسم گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر به خصوص دانشکده مهندسی پزشکی به افراد شاخص علمی و آموزشی توجه جدی دارند.

وی تاکید کرد: خانم فاطمه پرستش هر سه مقطع تحصیلی کارشناسی، ارشد و دکتری را دانشجوی دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، رئیس دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: این دانشجو علاوه بر اینکه مادر سه فرزند هستند، توانسته اند به  پیشرفت های علمی و آموزشی فوق العاده ای دست یابند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا