احتمال بروز اختلال در سامانه ها با آغاز سال 1400

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت راهبردی افتا: این نوع نگرانی قبلا در ورود به سال ۲۰۰۰ میلادی، نیز مطرح شده بود و تجربیات بین المللی در این زمینه وجود دارد.

مرکز مدیریت راهبردی افتا از مسئولان و متخصصان IT زیرساخت‌های حیاتی ، تولید کنندگان سامانه‌ها و ارائه دهندگان خدمات پشتیبانی خواست، برای پیشگیری از وقوع هر اختلالی به هنگام آغاز سال 1400 ،تمامی سامانه های وابسته به تاریخ شمسی از جمله CRM، انبارداری، فروش، حسابداری، مدیریت محتوا و هر سامانه دیگری را از نظر امکان بروز مشکل در تغییر تاریخ و آغاز سال جدید، بررسی کنند.

کارشناسان مرکز مدیریت راهبردی افتا یادآور شده‌اند: اهمیت مسئله و چالش‌های ناشی از بروز مشکل تغییر تاریخ در آغاز سال جدید، در سامانههای ارایه دهنده خدمات عمومی و همچنین سامانه¬های قدیمی بیشتر است.

به همه مسوولان و متخصصان IT زیرساخت‌های حیاتی ، تولید کنندگان سامانه‌ها و ارائه دهندگان خدمات پشتیبانی توصیه شده است، با هدف رفع مشکل احتمالی سامانه ها، قراردادهای خدمات پشتیبانی سامانه های حیاتی و دارای اهمیت،  تمدید و بروزرسانی شوند.

مرکز مدیریت راهبردی افتا از همه متخصصان و مسوولان IT دستگاه‌های دارای زیر ساخت حیاتی و همچنین ارائه دهندگان خدمات پشتیبانی، خواسته است تا پایگاههای داده و چگونگی نگه‌داری تاریخ شمسی را در آنها از جهت بروز مشکل و اختلالات تغییر تاریخ، بررسی کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا