تاریخ رونمایی از ساعت هوشمند وان پلاس واچ مشخص شد

نزدیک به دو ماه پیش شرکت وان پلاس از اولین دستبند هوشمندش به نام «وان پلاس بند» رونمایی کرد و حالا می‌خواهد حضور گسترده‌تری در این بخش از بازار داشته باشد.

در سال‌های گذشته شاهد گسترش چشمگیر بازار ساعت‌های هوشمند بوده‌ایم و اپل در این بازار حرف اول را می‌زند. وان پلاس که در سال ۲۰۱۵ از احتمال توسعه ساعت هوشمندش خبر داده بود، پس از مدتی تصمیم گرفت بجای چنین محصولی، روی بازار گوشی‌های هوشمند تمرکز کند.

با وجود چنین موضوعی، در اکتبر ۲۰۲۰ شاهد انتشار اولین تیزر از ساعت هوشمند این شرکت بودیم که رونمایی از آن در ماه‌های آینده را قوت بخشید. در دسامبر سال گذشته میلادی، مدیرعامل وان پلاس رسما از معرفی آن در ابتدای ۲۰۲۱ خبر داد. حالا  توییت اخیر این کمپانی، از معرفی وان پلاس واچ در تاریخ ۳ فروردین حکایت دارد.

طبق گزارش‌ها، وان پلاس واچ در دو مدل وارد بازار می‌شود. یکی از آن‌ها با شماره مدل W310GB طراحی مربعی شکل خواهد داشت و احتمالا با نام وان پلاس واچ وارد بازار می‌شود.

مدل دیگر با شماره مدل W501GB، از یک نمایشگر گرد بهره می‌برد و احتمالا با نام وان پلاس واچ RX از راه می‌رسد. از آنجایی که این محصولات موفق به کسب تاییدیه در هند شده‌اند، احتمالا ابتدا در همین کشور به فروش می‌رسند. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها دارای سیستم عامل Wear OS باشند.

در حالی که در تاریخ ۳ فروردین از وان پلاس ۹ و ۹ پرو به همراه ساعت هوشمند این کمپانی رونمایی می‌شود، هنوز نمی‌دانیم گوشی وان پلاس 9R یا 9E هم از راه می‌رسد یا خیر.

منبع:دیجیاتو

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا