معرفی گلکسی A52 و گلکسی A72 در ۲۷ اسفندماه

تا این لحظه درباره مدل‌های جدید سری گلکسی A سامسونگ شایعات زیادی شنیدیم و می‌دانیم سامسونگ قصد دارد گلکسی A52 و گلکسی A72 را در مدل‌هایی که از 4G و 5G پشتیبانی می‌کنند، راهی بازار می‌کند.

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، برای معرفی این گوشی‌های سامسونگ مدت‌زمان زیادی نباید صبر کنیم. شرکت کره‌ای اعلام کرده است که در رویدادGalaxy Awesome Unpacked در تاریخ ۱۷ مارس (۲۷ اسفندماه)، گوشی‌های جدید سری گلکسی A را معرفی خواهد کرد. از آنجا‌که سامسونگ در نام این رویداد  واژه‌ی «Awesome» را با حرف بزرگ A نوشته، احتمال معرفی گوشی‌های جدید گلکسی A بسیار زیاد است.

گلکسی A52 و گلکسی A72 از مهم‌ترین گوشی‌های میان‌رده سال ۲۰۲۱ به‌حساب می‌آیند و یک دلیل ساده برای این موضوع وجود دارد؛ استقبال از مدل‌های قبلی این گوشی‌ها باعث شده است مدل‌‌های جدید هم بیش‌ازپیش مورد توجه قرار بگیرند.

گوشی‌های سری A سامسونگ همیشه جزو پرفروش‌ترین محصولات بازار بوده‌اند که این موضوع را بیشتر در بین سری گوشی‌های گلکسی A5 شاهد بودیم که به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ شناخته می‌شوند.

نزدیک به یک هفته تا برگزاری این رویداد باقی‌ مانده است و قطعاً اطلاعات بیشتری از محصولات جدید سامسونگ در اختیار خواهیم داشت. همچنین احتمال منتشر شدن اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی‌ها تا قبل از برگزاری رویداد وجود دارد.

منبع:زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا