سامانه ۴۰۳۰ در حوزه‌های سبک زندگی و طب سنتی فعال می‌شود

سعید سلیمانی امروز سه شنبه در مراسم افتتاح بیمارستان سیار احسان اظهار داشت: سامانه ۴۰۳۰ با شروع بیماری کرونا کار خود را آغاز کرد و تاکنون ۳۵ میلیون تماس ورودی داشته است.

رییس بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ادامه داد: این سامانه به خصوص در کاهش بار روانی بیماری کرونا بر مردم بسیار موثر بوده است.

سلیمانی به فعالیت های صورت گرفته در حوزه سلامت در کشور بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: هرچند کارهای زیادی انجام شده اما کارهای به زمین مانده زیادی هم داریم که باید انجام شوند.

وی ادامه داد: حدود ۴۰۰ هزار ویزیت رایگان در مناطق محروم در ۲ سال گذشته داشتیم و همچنین ۲۰۰ هزار ویزیت در ایام اربعین سال گذشته ارائه کردیم که آمار خوبی است.

سلیمانی افزود: تاکنون کاروان سلامت ما در ۲۸ استان حضور پیدا کرد و این کاروان تا این لحظه ۱۸۳ ماموریت داشته و همچنین با هزار جهادگر حوزه سلامت تعامل داریم.

وی ادامه داد: در بحران ها از جمله سیل بوشهر برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در منطقه حادثه دیده حضور پیدا می کنیم و در سیل بوشهر هم در کمترین زمان با کمک دانشگاه علوم پزشکی ایران و دانشگاه شاهد در منطقه حضور یافتیم تا خدمات لازم را به آسیب دیدگان این حادثه ارائه کنیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا