حوزه فناوری باید تحول گرایانه مدیریت شود

دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در مراسم تکریم دکتر احسان شیرنگی مدیرکل سابق اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری و معارفه دکتر شهاب نوروزیان سرپرست جدید این اداره کل با قدردانی از زحمات دکتر شیرنگی، اظهار کرد: در دو سال اخیر که معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته، ادبیات فناورانه ایجاد شده و باید ایده‌های نو و تجربیات جدید و ارزنده وارد معاونت شود.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: دکتر نوروزیان تجربیات خوبی در طرح‌های دانش بنیان دارد و امیدواریم در این حوزه مثمرثمر عمل کنند. از دکتر شیرنگی به خاطر زحمات خالصانه و خیرخواهی فراوانی که داشتند، تشکر می کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

دکتر شهاب نوروزیان، سرپرست اداره کل اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم گفت: دکتر دهقانی فیروزآبادی ادبیات جدیدی را وارد عرصه فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کرده‌اند و زیرساخت بسیار مناسبی نیز در معاونت برای حرکت به سمت دانشگاه حل مساله ایجاد شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی اظهار کرد: ریل‌گذاری که در دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فناوری ایجاد شده، تحقق جامعه دانش‌بنیان را امکان‌پذیر کرده است. هدف واقعی در حوزه فناوری ساختن یک جامعه دانش‌بنیان است که اقتصادش مبتنی بر دانش باشد و باید رویکردهای کلان را با توجه به این ریل‌گذاری تنظیم و اجرایی کنیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا