ششمین همایش ملی فضای مجازی پاک برگزار می شود

این همایش شنبه ۱۶ اسفندماه از ساعت ۱۹ تا ۲۲:۳۰ با هدف بررسی مسائل مرتبط با حکمرانی فضای مجازی، صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و بررسی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی بازی‌های آنلاین برگزار می‌شود.

حکمرانی تولید، توزیع و مصرف محتوای فضای مجازی موضوع محوری این همایش است و تنظیم مقررات در حوزه محتوای فضای مجازی، مبانی فقهی محتوای فضای مجازی، اقتصاد محتوای فضای مجازی، آسیب‌های فردی و اجتماعی فضای مجازی، سبک زندگی فردی و اجتماعی در عصر فضای مجازی، کودکان و نوجوانان و نحوه مواجهه آنها با فضای مجازی، آینده پژوهی تحولات فناوری‌های توزیع محتوا و اثرات آن بر حکمرانی محتوای فضای مجازی و بازار محتوا (تولید و توزیع در مقیاس جهانی) از دیگر محورهای این همایش است.

در ششمین همایش ملی فضای مجازی پاک، ۲ پنل تخصصی با موضوع بررسی سند صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی بررسی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی بازی‌های آنلاین برگزار می‌شود.

در این مراسم که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، در پنل حکمرانی فضای مجازی مقالات ارائه شده در این خصوص و نیز مسائل مربوط به اسلام و فضای مجازی پاک، مباحث حقوقی فضای مجازی و سبک زندگی در عصر فضای مجازی، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این همایش سیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سخنرانی می‌کنند.

اطلاعات تکمیلی در مورد این همایش در این لینک در دسترس است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا