۹۰ درصد داطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۰ کارت آزمون خود را گرفتند

دریافت کارت ورود به جلسه متقاضیان‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ از روز سه شنبه ۱۲ اسفند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و این مهلت تا روز گذشته پنج شنبه ۱۴ این ماه ادامه داشت و داوطلبان با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای(شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی(شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و …)  می‌توانستند از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون فوق همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی اعلام شد.

چنانچه متقاضیان به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون نشده بود می‌توانستند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کنند.

و کارت داوطلبان فوق دارای نقص بود داوطلبان می توانستند در روزهای چهارشنبه ۱۳ و  پنجشنبه ۱۴ اسفند صبح ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعداز ظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ به باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

بر اساس اعلام سازمان آموزش کشور تا به امروز ۹۰ درصد داوطلبان این آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند.

همچنین سازمان سنجش آموزش کشور به منظور ارائه خدمات بهتر به داوطلبان دو فرم نظر سنجی یکی از فرم ها ویژه معلولین و یک فرم برای همه داوطلبان را بر روی سایت این سازمان منتشر کرده است که داوطلبان بعد از آزمون می توانند در این نظر سنجش شرکت کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا