آغاز به کار بیست و ششمین کنفرانس بین‌المللی انجمن کامپیوتر

مراسم افتتاحیه این کنفرانس در دانشکده مهندسی کامپیوتر و با حضور و سخنرانی دکتر فرهاد یزدان دوست رییس دانشگاه خواجه نصیر، دکتر علی احمدی دبیر کنفرانس و دکتر جعفر حبیبی رییس انجمن کامپیوتر ایران آغاز شد و با سخنرانی دو سخنران کلیدی از خارج از کشور و پیام دکتر مهدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال در جلسات صبح ادامه یافت.

بنا بر اعلام علی احمدی دبیر برگزاری این کنفرانس‌، به دلیل شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت شرکت کنندگان، این دوره از کنفرانس به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیست و ششمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر ایران دربرگیرنده ۱۴ حوزه تخصصی مهم در زمینه علوم و مهندسی کامپیوتر است که محورهای اصلی آن شامل مورادی چون: سیستم های هوشمند و رایانش نرم، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق، پردازش متن و شبکه های اجتماعی، پردازش سیگنال و تصویر، کلان داده و رایانش ابری، سیستم های توزیع شده، شبکه های کامپیوتری، رایانش امن، مهندسی نرم افزار، معماری کامپیوتر و سامانه های دیجیتال، علوم شناختی و مغز، الگوریتم ها و محاسبات، یادگیری و یاددهی الکترونیکی، و اقتصاد هوشمند و تحول دیجیتال می‌شود.

در این کنفرانس، علاوه بر سخنرانی‌های علمی، کارگاه‌ها و نشست‌های صنعتی نیز برگزار خواهد شد.

این کنفرانس امروز پنج شنبه ۱۴ اسفندماه هم در قالب سه سخنرانی کلیدی و نشست‌های تخصصی در حال برگزاری است. کارگاه‌های تخصصی کنفرانس از روز شنبه ۱۶ اسفند برگزار خواهند شد.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا