بیت کوین در نقطه‌ ای حساس برای تبدیل شدن به ارز جهانی برتر

به گزارش سیناپرس،تحلیلگران Citi اعلام کردند؛ بیت کوین در «نقطه‌ای حساس» برای تبدیل شدن به ارز جهانی برتر برای ترید یا فروپاشی احتمالی قرار دارد.تحلیلگران Citi مطمئن هستند که بیت کوین در نقطه‌ ای حیاتی برای تبدیل شدن به جریان اصلی مورد پذیرش توسط عموم است. پتانسیل عظیم بیت کوین با حرکات اخیر شرکت‌ هایی همچون تسلا و مستر کارت قدرت گرفته است.

تحلیل‌گران Citi می‌گویند: «ریسک‌ها و موانع زیادی در مسیر پیشرفت بیت کوین هستند؛ اما سنجیدن این موانع در مقابل فرصت‌ها، منجر به این نتیجه‌گیری می‌شود که بیت کوین در نقطه‌ای حساس قرار دارد.»

این تحلیلگران به این نکته اشاره می‌کنند که پذیرش عمومی بیت کوین می‌تواند با توسعه‌ی رمزارزها، از جمله رمزارزهای بانک مرکزی و استیبل‌کوین‌ها تقویت شود.

این خبر در شرایطی منتشر شده است که اصلاح اصلی بازار رمزارز باعث شده بود قیمت بیت کوین از بیشترین نقطه‌ای که تا آن روز بدان رسیده بود (۵۸ هزار در اوایل فوریه)، تا ۴۴ هزار دلار کاهش پیدا کند. طبق معیار قیمت بیت کوین وب‌سایت کوین تلگراف، در هنگام انتشار این خبر بیت کوین در محدوده‌ی ۴۷ هزار دلار معامله می‌شد که نسبت به روز قبل از آن، ۴٫۵ درصد افزایش داشت.

به گفته‌‎ی بعضی از متخصصان، مقررات جهانی می‌تواند به یکی از موانع اصلی پذیرش بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران سازمانی شود. مدیر تحقیقات مؤسسه‌ تحقیقاتی سرمایه‌گذاری Bridgewater، ربکا پترسون، چهارشنبه هفته‌ی پیش گفته بود وجود مقررات در مورد بیت کوین می‌تواند به حل بعضی از بزرگ‌ترین مشکلات مرتبط با رمزارزها یعنی نقد شدن (Liquidity) بالا و پایین و نوسان زیاد آن‌ها کمک کند.

منبع:زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا