رویداد دوشنبه استارت‌آپی برگزار می‌شود

رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی از جمله برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی است که در آن از استارت‌آپ‌های حوزه‌های مختلف دعوت به عمل می‌آید تا در حضور سرمایه‌گذاران و سایر فعالان اکوسیستم استارت‌آپی کشور به ارائه طرح‌ها و برنامه‌های خود بپردازند. استارت‌آپ‌های فعال و مستعد می‌توانند در این رویداد با سرمایه‌گذاران بالقوه مذاکره و سرمایه مورد نیاز خود را جذب کنند.

صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا (NBIC)، رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی 19 اسفند ماه را در حوزه فناوری‌های همگرا برگزار می‌کند و در آن از ۶ استارت‌آپ فناور برگزیده این مرکز دعوت شده است تا در مقابل سرمایه‌گذاران محصول و حوزه کاری استارت‌آپ خود را شرح دهند.

"دستگاه هوشمند پایش قلب و عروق"، "دستگاه استخراج DNA"، "بیواتانول ۹۹٫۸ درصد"، "دستگاه آزمایش شمارش کامل خون (CBC Test)"، "سبد محصولات بندآورنده خونریزی" و "پروتز دست مصنوعی با سیستم عصبی" از جمله دستاوردهای استارت‌آپ‌های دعوت‌شده به رویداد دوشنبه استارت‌آپی است.

بر اساس اعلام صندوق نوآوری، رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی حوزه فناوری‌های همگرا در روز 19 اسفندماه (سه‌شنبه) در محل ساختمان صندوق نوآوری و شکوفائی ریاست جمهوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و طبق آیین‌نامه‌های اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا