آغاز فعالیت یک آزمایشگاه ژنتیک جهاد دانشگاهی

به گزارش سیناپرس، محمد طالبی سرپرست مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی اظهار کرد: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان از سال ۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و به مراجعین استان و استان های همجوار خدمات درمانی ارایه می کند.

وی با اشاره به اینکه این مرکز با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات روز و نیروی انسانی متخصص و با استفاده از روش های درمانی پیشرفته در حال فعالیت است، اضافه کرد: این مرکز دارای بخش های کلینیک مردان،کلینیک زنان(IUI)، آزمایشگاه جنین شناسی و آندرولوژی، آزمایشگاه تشخیص طبی، اتاق عمل لاپارسکوپی و (IVF)، کلینیک درمان جایگزین، مرکز مشاوره و مددکاری و … است.

طالبی همچنین از آغاز فعالیت آزمایشگاه ژنتیک و درمانگاه دیابت در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در سال ۹۹ حدود ۱۵ هزار خدمات پزشکی از سوی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی به مراجعان استان مرکزی و استان های همجوار ارائه شده است.

سرپرست مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان در پایان با اشاره به فعالیت مشاوره ژنتیک در این مرکز فوق تخصصی بیان کرد: امروزه بیماری های ژنتیکی به عنوان بخشی از علل عدم موفقیت درمان ناباروری‌، ایجاد سقط مکرر و ناباروری مطرح هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا