حمایت از توسعه محصولات نوآور در حوزه شتابدهنده‌ها

به گزارش سیناپرس، ستاد توسعه علوم و فناوری‌­های شناختی معاونت علمی و فناوری در چارچوب سیاست‌ها و راهبردهای مصوب، فراخوان برای تولید و توسعه محصولات و خدمات خلاق و نوآور در حوزه علوم شناختی منتشر شد و طی آن از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های خلاق در راستای اولویت‌های تعیین شده حمایت می‌کند.

بر اساس این فراخوان از  استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های خلاق و فناوری حمایت می‌شود که دارای ایده نوآورانه و مساله ‌محور در زمینه علوم و فناوری‌های شناختی، تیم کامل و مدل کسب و کار بوده و نیازمند سرمایه در مراحل اولیه باشند. همچنین گروه های فعال در این زمینه باید متشکل از حداقل ۳ نفر شامل عضو فنی، شناختی و کسب و کار بوده و بر روی ایده، محصول یا خدمات متمرکز بر علوم و فناوری شناختی و در چارچوب اولویت‌های ستاد متمرکز باشد.

عضویت استارت‌آپ‌ها در یک شتابدهنده یا مرکز رشد از دیگر شرایط پذیرش استارت‌آپ‌ها در این فراخوان است تا حداقل مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از طریق شتابدهنده یا مرکز رشد برای تولید محصول، سرمایه گذاری اولیه غیر شتابدهی انجام شود.

طرح‌های ارسال شده از سوی تیم‌ها به این فراخوان بر اساس فراخوان عمومی ستاد دریافت و پس از ارزیابی و تایید اولیه توسط داوران ستاد، نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، متقاضیان برای حضور در این فراخوان می‌توانند از امروز دوشنبه ۱۱ تا ۱۷ اسفند ماه طرح‌های خود را از طریق research@cogc.ir ثبت کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا