وان پلاس گوشی ارزان و ساعت هوشمند روانه بازار کرد

گوشی ۹ آر یک گوشی ارزان قیمت خواهد بود. در عین حال وان پلاس گوشی‌های استاندارد ۹ و ۹ پرو را نیز تا یک ماه دیگر به بازار می‌فرستد که امکانات بیشتری داشته و حرفه‌ای تر خواهند بود.

در مورد مشخصات فنی و ویژگی‌های این سه گوشی و نیز ساعت هوشمند وان پلاس خبری منتشر نشده است. پیش از این نام گوشی ۹ آر، ۹ ای یا ۹ لایت اعلام شده بود. اما حالا مشخص شده که هیچ یک از این اسامی صحیح نبوده‌اند.

وان پلاس قبلاً گوشی‌های موفق سری نورد ان را عرضه کرده بود که مجهز به نمایشگرهای ۶.۵ اینچی با نمایشگرهای ۹۰ هرتزی، پردازنده اسنپ دراگون ۶۹۰ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بودند. منابع مطلع می‌گویند ۹ آر نیز کم و بیش همین مشخصات را خواهد داشت، ولی احتمالاً ۸ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته می‌شود که بیشتر از گوشی‌های قبلی است. همچنین احتمال نصب باتری پرظرفیت تر ۵۰۰۰ میلی آمپری نیز بر روی این گوشی وجود دارد. در مقام مقایسه نورد ان ۱۰ دارای ۶ گیگابایت رم و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری بود.

انتظار می‌رود نرخ تازه سازی صفحه هر دو گوشی ۹ و ۹ پرو ۱۲۰ هرتز باشد و در آنها از تراشه قدرتمند اسنپ دراگون ۸۸۸ و همین طور دوربینی قدرتمندتر استفاده شود.

همچنین گفته می‌شود ساعت هوشمند وان پلاس مجهز به سیستم عامل ویر او اس بوده، به صورت دایره‌ای طراحی شده و از نظر امکانات مشابه با ساعت آر ایکس شرکت اوپو است.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا