هدف از معرفی محصولات شناسایی نیاز انواع صنایع است

به گزارش سیناپرس، سعید سرکار، دبیر ستاد فناوری های نانو در حاشیه این زونمایی و معرفی می گوید: ما در این مراسم و با حضور دکتر ستاری فرصت را غنیمت شمردیم تا از 57 طرح رونمایی کنیم که اغلب آنها طرح های ارتباط با صنعت به شمار می روند.

وی عنوان کرد: هدف ما از معرفی این محصولات این است که نیازهای انواع صنایع را شناسایی کرده و مبتنی بر آن نیازها که عمدتا نیازهایی هستند که تا پیش از این وارداتی بوده و به دلیل تحریم ها، فروش آنها به ایران محدود شده است.

او ادامه می دهد: ما با تلاش هایی که انجام داده ایم توانسته ایم بسیاری از این گلوگاه ها را حل کنیم و یکی از برنامه هایی که تحت حمایت معاونت علمی و فناوری قرار دارد، چالش های صنعت است که ما چالش ها، مشکلات و نیازهای صنعت را شناسایی می کنیم.

سرکار عنوان می کند: ور این راستا، ما تیم فناوری که توانمندی حل این چالش ها را با تکنولوژی برتر دارد، شناسایی کرده و آنها را تبدیل به قرارداد می کنیم. فناوری این قراردادها توسعه پیدا کرده و تبدیل به محصول شده و در نهایت قرارداد آن بسته می شود.

دبیر ستاد تاکید می کند که این قراردادها معمولا محصولاتی را شامل می شوند که مشتری از قبل مشخص است و قرارداد معطل مشتری نمی ماند و به همین دلیل فرآیند امضای قرارداد و تواید محصول نهایی با سرعت پیش می رود.

 

گزارش:ندا اظهری

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا