کانال وزیر ارتباطات در تلگرام تیک آبی گرفت

فعالیت وزیر ارتباطات در پیام رسان خارجی تلگرام در حالی رسمی شده است که این پیام رسان از سال ۹۶ و به دستور قضائی فیلتر شده و مسدود است.

از ۲ روز گذشته کانال رسمی محمدجواد آذری جهرمی با نام «وقایع: آذری جهرمی» با انتشار اطلاعیه‌ای در گروههای تلگرامی و سایر شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است که تنها کانال معتبر وزیر ارتباطات، تیک آبی اخذ کرده است و کانال‌ها و گروههای متعددی که اخیراً به نام وزیر ارتباطات در فضای مجازی ایجاد می‌شوند، معتبر نیستند.

این کانال از کاربران خواسته که مراتب غیر واقعی بودن کانال‌ها و گروههای فاقد تیک آبی که به نام وزیر ارتباطات ایجاد شده را به دیگران نیز اطلاع دهند تا از سوءاستفاده‌های احتمالی پیشگیری شود.

اعطای تیک آبی رویکردی برای تأیید رسمی بودن کانال است و اخذ تیک آبی برای کانال‌های تلگرامی از طریق ربات VerifyBot@ برای همه صاحبان کانال میسر است.

در آخرین مطالب این کانال، در خصوص آخرین مهلت دریافت بسته اینترنت ویژه دانشجویان و موضع گیری وزارت ارتباطات درباره مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر افزایش درآمد دولت از اپراتورهای ارتباطی، اطلاع رسانی شده است.

ایجاد کانال رسمی محمدجواد آذری جهرمی در شبکه پیام رسان تلگرام و اطلاع رسانی گسترده برای آن، در حالی است که مطابق بند ۷ مصوبه شورای عالی فضای مجازی با موضوع سیاست‌ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان های اجتماعی، هرگونه استفاده نهادها و مؤسسات دولتی و عمومی از شبکه‌های اجتماعی خارجی ممنوع است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا