مراسم رونمایی از سوله های شرکت های دانش بنیان برگزار شد

به گزارش سیناپرس، در هر کدام از این سه سوله، شرکت های دانش بنیان نانویی فعالیت می کنند که موفق به تولید محصولات کاربردی در عرصه فناوری نانو شده اند. یکی از این شرکت ها تحت عنوان "نیکرونیک" که از مدت ها قبل در زمینه طراحی و ساخت سامانه تصویربرداری لاپاراسکوپی فعالیت می کرد به تازگی در حوزه تولید بوردهای الکترونیک به ویژه در زمینه محصولات لوازم خانگی فعالیت می کند.

نیکرونیک در واقع یک استارتاپ استودیو است که در حوزه میکرو الکترونیک و نانوالکترونیک کار می کند و شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های کوچک از این فضا برای تولید و توسعه ایده های خود استفاده می کنند.
سوله دیگری که امروز افتتاح شد، مربوط به خط تولید تجهیزات پیشرفته با فناوری پلاسمای سرد است. این شرکت دانش بنیان در گام نخست با استفاده از فناوری پلاسمای سرد موقق به تولید دستگاه تصفیه و ضدعفونی هوا با فناوری سرد است که قادر به جذب و نابودی انواع ویروس ها،

باکتری ها و آلودگی های هواست و قادر است با جذب ویروس ها، طی 20 دقیقه آنها را از بین ببرد. در ادامه بازدید ستاری از این سازمان، سومین سوله ای که افتتاح شد، در حوزه تولید محصولات الکترونیک چاپی فعالیت می کنند.

گزارش:ندااظهری

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا