بازی Starfield احتمالا در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که بازی Starfield در طی کنفرانس بتسدا در مراسم E3 2018 برای اولین‌بار معرفی شد و از آن پس فقط شاهد دوره‌ای طولانی از لیک‌ها و شایعات در مورد این پروژه بوده‌ایم.

باتوجه‌به اخبار متعدد شنیده شده پیرامون استودیو Bethesda Softworks، به‌ویژه خریده شدن این استودیو به‌دست مایکروسافت، سوالات متعدد بازیکنان در مورد بازی‌های Starfield و The Elder Scrolls 6 متوقف نشده‌اند. تا به الان به‌صورت رسمی اطلاعاتی در مورد زمان انتشار بازی اعلام نشده است اما به‌نظر می‌رسد که طبق گفته‌ نیت دریک در سایت ResetEra، زمان مورد نظر آن‌ها برای عرضه‌ی بازی سال ۲۰۲۱ باشد.

نیت دریک در پاسخ به نظرات جف گراب از سایت VentureBeat در مورد برگزاری رویداد پیش رو مایکروسافت گفت: «ما به‌شدت امیدواریم که بازی Starfield امسال عرضه شود. مشخص نیست که تأثیرات ناشی از ویروس کرونا تا چه اندازه بر این موضوع تاثیر بگذارد اما هدف چند ماه گذشته این بود که این بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه شود.»

البته او اعلام کرد که این اتفاق قطعی نیست. او در ادامه گفت: «من نمی‌گویم که این اتفاق به‌طور حتم اتفاق می‌افتد اما اواخر سال گذشته میلادی من شنیده بودم که هدف این بود که این بازی امسال عرضه شود. اما این بازی استودیو بتسدا است و ممکن است تأخیر یا مشکلاتی در ارتباط با انتشار بازی پیش بیاید.»

عرضه‌ این بازی در سال جاری میلادی کاملا از روند همیشگی انتشار بازی توسط بتسدا پیروی می‌کند. بازی‌های Fallout 4 و Fallout 76 هر دو در سال‌های مربوط‌به خود معرفی و منتشر شدند. همچنین باتوجه‌به همه‌گیر شدن ویروس COVID-19، ما تأثیر این ویروس را در توسعه سایر بازی‌های بتسدا مانند بازی Deathloop از Arkane Studios نیز مشاهده کرده‌ایم.

اگر این شرکت بخواهد همان روند را برای بازی Starfield پیش بگیرد، واکنش مایکروسافت به این کار جالب خواهد بود. به‌نظر می‌رسد ما باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری در این رابطه باشیم.

 

منبع:زومیت

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا