شیوه‌نامه معرفی جلوه‌های معلمی در زیست‌بوم جدید ابلاغ شد

شیوه‌نامه اجرای برنامه شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست‌بوم جدید به‌منظور اجرایی کردن بخشی از مطالبات رهبر معظم انقلاب در ارتباط ویدیویی با مسوولان آموزش‌وپرورش در تاریخ ۱۱ شهریور ٩٩ و شناسایی معلمانی که در شرایط نوپدید زیستی، آموزشی و تربیتی جاری، با تلاش و مجاهدت بی­ دریغ با استفاده از امکانات موجود و بذل وقت و انرژی مضاعف در عرصه تعلیم و تربیت دانش‌­آموزان خود موفق و مؤثر عمل می­‌کنند، طراحی‌شده است.

در این شیوه‌نامه ضمن ارج نهادن بر مسوولیت خطیر معلمان سراسر کشور و قدردانی از خدمات آنان، از میان خودشان الگوهای عینی و عملی معرفی می شوند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ١١ شهریور گذشته در آستانه آغاز سال تحصیلی ١٤٠٠-١٣٩٩ با مروری بر مهم ترین دغدغه های آموزشی و پرورشی کشور از معلمان به عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور یاد کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این ارتباط تصویری که وزیر، معاونان، مدیران و روسای وزارت آموزش و پرورش در سی و چهارمین اجلاس آموزش و پرورش شرکت داشتند به بیان مهم ترینموضوعات، مفاهیم و کاستی های موجود در آموزش و پرورش کشور پرداختند.

موضوعاتی چون تکریم جایگاه معلم در جامعه، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مفهوم عدالت آموزشی و حساسیت های مربوط به این حوزه به ویژه در دوره شیوع کرونا و آموزش مجازی در سخنان رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار گرفت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا