نرم‌افزاری برای مدیریت کسب و کارها عرضه شد

داود ایلی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان  با اشاره به تولید نرم‌افزار بومی مدیریت سازمانی و کسب‌وکار گفت: تولید این سامانه جامع با نام ERP تیم‌یار، ضمن بومی بودن از ویژگی‌های یکپارچگی، امنیت، انعطاف‌پذیری در طراحی و تولید، نیاز به نمونه‌های غیر بومی را برطرف کرده است.

این فعال فناور با بیان اینکه این نرم‌افزار برای صاحبان کسب و کارهای کوچک تا سازمان‌ها و صنایع بزرگ قابل استفاده است، ادامه داد: با برنامه‌ریزی منابع سازمان، یک سیستم نرم افزاری ماژولار است که با هدف یکپارچه‌سازی فرایندهای اصلی کسب‌وکارها در یک سیستم واحد طراحی شده است.

ایلی، افزودن قابلیت‌های گوناگون خدماتی را از ویژگی‌های نرم افزار ERP دانست و گفت: یکی از مؤلفه‌های اصلی یک نرم افزار کارآمد، قابلیت افزودن ویژگی‌های گوناگون است که اغلب با نام ماژول‌ شناخته می‌شوند. این ویژگی‌ها بر حسب بخش‌های گوناگون سازمانی قابل اضافه شدن و ارتقاء هستند.

مجری طرح با بیان اینکه در مدیریت کردن امور مالی، حسابداری، نیروی انسانی، مدیریت تولید و مواد و همچنین ارتباط با مشتریان می‌توان از این نرم‌افزار بهره برد و خاطر نشان کرد: شرکت‌ها و سازمان‌ها بر اساس بیشترین میزان اهمیت در حوزه کسب‌وکار خود، هرکدام از ماژول‌های اصلی را انتخاب کرده و استقرار نرم افزار انجام می شود.

وی به امکان استفاده از این نرم‌افزار بر بستر وب و فضای ابری اشاره کرد و افزود: با استفاده از یک پایگاه داده یکپارچه، تمامی نیازهای فرآیند کسب‌وکار بر بستری جامع به اشتراک گذاشته شده‌اند. این موضوع موجب می‌شود کسب‌وکارها دیگر به ورود اطلاعات چند باره نیاز نداشته باشند و دقت و همکاری افزایش یابد.

ایلی، با بیان این‌که نسخه‌های گوناگون این نرم‌افزار با هزینه‌های پایین‌تر و پشتیبانی مطابق با نیاز مشتریان ارائه می‌شوند، بیان کرد: در نسل‌های بعدی از فناوری‌های آینده ساز مانند اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و دیگر فناوری‌های دیجیتال و هوشمند، برای ارائه خدمات کارآمدتر استفاده می‌شود. تلاش داریم تا این محصول دانش‌بنیان را بیش از آن‌چه که تا کنون اتفاق افتاده است، توسعه دهیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا