اطمینان می دهم سازمان بهداشت جهانی در کنار ایران خواهد بود

احمد المنظری مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت صبح امروز در هجدهمین آئین پویش ره سلامت و مراسم افتتاح پروژه ICERP و تجهیزات و ملزومات خریداری شده از محل تسهیلات بانک جهانی که در وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: ما همواره به دنبال این هستیم که گام‌های جدیدی برای بهبود و پیشرفت برداریم. ویروس کرونا چالش‌های بسیاری داشته که همه بخش‌ها را درگیر کرده است.

وی افزود: هم بخش اقتصاد و هم بخش فرهنگ دچار چالش‌هایی شده‌اند، اما بیشترین چالش‌ها در حوزه سلامت اتفاق افتاده است. با این حال فرصت‌هایی نیز در اختیار ما گذاشته شده است. همان طور که گفته شده در پس امور شر، امور خیر نیز نهفته شده است.

المنظری ادامه داد: ایران توانسته به کشورهای منطقه کمک کند که این نکته قابل توجهی است. هم تعداد نیروها و هم آموزش آنها و هم تجهیزات و هم رفتار آنها کمک کرده که چطور می‌توانیم در چنین شرایط دشواری عمل کنیم.

مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت گفت: دولت و جامعه و بخش‌های حاکمیتی وارد موضوع کرونا شده و فرآیند پویایی داشته‌اید و همه بخش‌ها اختیار و قدرت داشته و برخی به صورت داوطلبانه وارد شده‌اند. این فرصتی بود که همه اطمینان داشته باشند که همه شرکا می‌توانند با هم کار کنند.

وی افزود: در این بخش مساعدت بانک جهانی را نیز داشتیم. بانک جهانی از همه کشورها حمایت می‌کند. این دستگاه‌ها جان انسان‌ها را نجات می‌دهد. این اطمینان را می‌دهم که سازمان جهانی بهداشت در تمام گام‌ها در کنار ایران خواهد بود.

مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت اظهار کرد: در بسیاری از بحث‌ها و نشست‌ها گفتیم که خوش شانس هستیم که شریکی مانند ایران داریم، زیرا ایران عملکرد فوق العاده‌ای در سطح منطقه و حتی جهان داشته است.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا