اعطای تندیس‌زرین جشنواره سلامت‌محور به یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان

چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور ایران با حضور دکتر برات قبادیان معاون آموزش،‌ پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با رویکرد ارتقای سطح بهداشت و سلامت در تولیدات و خدمات صنایع سلامت محور کشور با هدف شناسایی و تشویق شرکت‌ها و سازمان‌های متعهد به سلامت و معرفی آخرین دستاوردها برگزار شد.

در این جشنواره ۱۵۶ شرکت فعال در حوزه سلامت حضور داشتند که یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه تولید داروهای گیاهی توانست بالاترین نشان و امتیاز را کسب کند و در پایان از ۷۹ شرکت برتر با حضور مسئولین بخش سلامت کشور تقدیر شد ضمن آنکه عنوان برتر شاخص تحقیق، پژوهش و نوآوری به این شرکت داروسازی اختصاص یافت و تندیس زرین این جشنواره را دریافت کند.

این شرکت داروسازی تولیدکننده داروهای گیاهی و اولین شرکت دانش‌بنیان دارویی در کشور است که در سال ۱۳۷۱ با هدف بهبود و ارتقای سطح سلامت جامعه تاسیس شد و هم اکنون با بیش از ۱۶۰ داروی گیاهی انسانی، ۱۴ قلم داروی گیاهی دامپزشکی همچنین با تولید انواع نوشیدنی و طعم دهنده‌های غذایی گیاهی پیشرو در این صنعت است.

واحد تحقیق و توسعه این شرکت دانش بنیان نیز در سال ۱۳۸۰ با هدف ایجاد داروهای تخصصی و تحقیقات پیشرفته در مورد گیاهان دارویی و داروهای گیاهی با تمرکز بر تولید محصول با کیفیت، احیای طب سنتی و همچنین تاکید بر مصرف گیاهان بومی ایران تاسیس شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا