صادرات 5 میلیون یورویی دستگاه دیالیز ایرانی به اندونزی

 در حاشیه سومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری (2021TIM ) که امروز (سه شنبه، 28 بهمن) به صورت آنلاین در محل پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرد، قرارداد فروش 700 دستگاه همودیالیز بین شرکت تولید کننده این دستگاه مستقر در این پارک فناوری و شرکت BARAKAH MEDICA UNSANTRA از کشور اندونزی با حضور سفیر کشور اندونزی و نمایندگان شرکت‌های طرف قرارداد به امضا  رسید.

طبق این قرار داد، قرار است تعداد 700 دستگاه همودیالیز ساخت این شرکت دانش بنیان ایرانی طی مدت پنج سال تولید و در اختیار شرکت  اندونزیایی قرار گیرد. این شرکت دانش بنیان یکی از شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس است و با کمک و همکاری یکی دیگر از بروکرهای فناوری توانسته است این قرارداد را به امضا برساند.

سومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری (2021TIM )  یکی از رویدادهای زیر مجموعه شبکه تبادل فناوری است. در سال ۱۹۹۶ بین هشت کشور مسلمان در حال توسعه، یعنی مالزی – ترکیه – نیجریه – ایران – مصر – اندونزی – پاکستان و بنگلادش سازمان D8 با هدف همکاری‌های اقتصادی میان این هشت کشور ایجاد شد،که در سال 2013 به پیشنهاد پارک فناوری پردیس ایران دبیرخانه تبادل و انتقال فناوری سازمان D8 با عنوان d8tten (D-8 TECHNOLOGY TRANSFER & EXCHANGE NETWORKD8TTEN) جهت شکل‌دهی به همکاری‌های فناورانه، تبادل فناوری، ایجاد بازار برای محصولات با فناوری بالا، افزایش ظرفیت کشورها در حوزه فناوری، انتشار اطلاعات و معرفی دستاوردهای فناورانه این کشورها با یکدیگر ایجاد شده است.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا