فرهنگ و هنر در کشور ما رنگ و بوی دفاع از میهن دارد

ام مهدی بدرالدین، مدیر فعالیت های انسانی سازمان مقاومت اسلامی در کشور لبنان در حاشیه بازدید از نخستین «نمایشگاه فناوری و صنایع فرهنگی» که همراه با جمعی از همتایان خود از کشورهای سوریه و فلسطین مهمان این نمایشگاه بودند؛ در گفتگو با خبرنگار سیناپرس گفت: مولفه ای که در کشور ما اهمیت دارد مقاومت در برابر دشمن است و معمولا اغلب فعالیت های زنان و مردان در راستای دفاع از کشور صورت می گیرد حتی فعالیت های فرهنگیمان در همین راستا است.

وی افزود: در حقیقت هر چیزی در کشور ما رنگ و بوی میهن و دفاع از آن را دارد و هنر و فرهنگ هم از این امر مستثنی نیست؛ هدف اصلی ما در سازمان مقاومت اسلامی توان افزایی زنان لبنان است اینکه در نهایت کمکی باشد برای حفظ تمامیت ارضی کشور به همین دلیل بیشتر فعالیت های آنان مبتنی بر مبارزه است.

این بانوی برجسته عرصه فرهنگ در کشور لبنان گفت: حزب الله فعالیت های زیادی ویژه زنان طراحی کرده است. در واقع از طریق انجمن های زنان یا موسسه هایی که مربوط به زنان می شود تلاش می کنند اشتغال در جامعه زنان را پررنگ تر کند. جهاد دانشگاهی ایران هم در این رابطه به ما کمک کرده است و در حقیقت از طریق این نهاد کمکی به زنان شده  تا در بسیاری از فعالیت های هنری و صنایع دستی فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: حزب الله با کمک سازمان های مرتبط، نمایشگاهی به نام سرزمین من را برای زنان دایر کرده است که در این نمایشگاه احزاب زیادی که وابسته به مردم هستند در این نمایشگاه مشارکت داشته و صنایع دستی و هنری زیادی ارائه شده بود و از تمامی ادیان در این نمایشگاه حضور داشتند.

ام مهدی بدرالدین گفت: هدف این نمایشگاه رسیدن به ثبات و امنیت اقتصادی است اینکه ما می تواینم با استفاده از مواد اولیه بومی در کشور به اقتصاد و تجارت کشور خودمان کمک کرده باشیم،همچنین در خصوص این نمایشگاه باید گفت که صنایع به نمایش گذاشته شده دراین نمایشگاه جای بسی شگفتی دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا