امکان ارائه خدمات بازرسی با استفاده از تجهیزات ایران ‌ساخت

حیدر خوشدل نیت، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان ارائه دهنده خدمات سنجش و آنالیز فرآورده‌های صنایع گفت: ارائه خدمات بازرسی و کیفیت‌سنجی با کمک تجهیزات و روش‌های بومی بخش عمده‌ای از فعالیت‌های ما را تشکیل می‌دهد. صنعت خودروسازی به عنوان یکی از فناورترین و گسترده‌ترین صنایع کشور به وجود تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی مطابق با استانداردهای روز دنیا نیازمند است.

خوشدل‌با اشاره به بهره‌مندی از فناوری‌ها،روش‌ها و تجهیزات بومی استاندارد برای بازرسی در صنایع گوناگون ادامه داد: بر همین اساس، با توجه به اهمیت پرکاربرد صنعت خودرو تلاش کردیم با استفاده از تجهیزات تست ایران‌ساخت و روش‌های مطابق استانداردها، ارزیابی و کنترل کیفیت خودرو موفق را دریافت کنیم. فعالان فناور این مجموعه، قادر به بازرسی خودروهای وارداتی و تولید داخل سبک وسنگین، نیمه سنگین و انواع تریلرها هستند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان بازرسی پیش از حمل را یکی دیگر از فعالیت‌های این شرکت دانست و گفت: این خدمات برای شرکت‌ها و صنایع وارد کننده اهمیتی بالا دارد و ارزیابی مشخصات اختصاصی کالا با تجهیزات دقیق،آزمون و گواهی صادر می‌شود.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، خوش‌دل نیت از ارائه خدمات سنجش محصولات تولیدی در حوزه‌های گوناگون گفت و ادامه داد: یکی از بخش‌هایی که فناوران این شرکت دانش‌بنیان در آن حوزه‌ توانمند هستند، آزمون تولیدات الکتروموتور و همچنین تجهیزات شنیداری از جمله بوق است. همچنین در حوزه زیست‌محیطی این توانمندی وجود دارد که کود، سموم، آب و خاک مورد سنجش و کیفیت سنجی قرار گرفته یا از لحاظ مواد موجود، تحلیل شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا