به زودی پارک مجازی راه اندازی می‌ شود

نوید نیک‌ نیا رئیس هیات مدیره شرکت آزموت نگار در گفتگو با سیناپرس اظهار کرد: این شرکت در زمینه تولید نرم افزارهای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و تکنولوژی جدیدتر با عنوان واقعیت ترکیبی فعالیت می‌کند. همچنین سال ۹۶ طرح برتر کشور  شدیم و سال ۹۸ نیز جزو شرکت‌های دانش بنیان قرار گرفتیم.

وی افزود: در حال حاضر نیز با وزارت نیرو همکاری می‌کنیم. در حوزه گردشگری و امور فرهنگی نیز با پارک علوم و فناوری همکاری می‌کنیم و تا دو هفته آینده پارک مجازی را راه اندازی می‌ کنیم که برای گروه‌ های سنی مختلف با سناریو ها و داستان‌ های متفاوتی چیده می‌ شود، ضمن این که کاربران می توانند با  تکنولوژی های جدیدی که در زمینه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی وجود دارد بیشتر آشنا شوند.

او همچنین عنوان کرد: البته مخاطبان در این پارک مجازی می‌توانند از مدل‌ های مکان‌ های تاریخی مختلف بازدید کرده و در آن مکان قدم بزنند و همان حس و همان تجربه را داشته باشند. یا گونه های مختلف جانوری را تماشا کنند و آموزش های متفاوت در حیطه های گوناگون ببینند.

رئیس هیات مدیره آزموت نگار تصریح کرد: در حال حاضر در نخستین نمایشگاه فناوری و صنایع فرهنگی نسخه‌ های آزمایشی فعالیت خود را به نمایش گذاشته و در اختیار عموم قرار می‌ دهیم،

نوید نیک نیا در پایان گفت: حضور استارت آپ ها در این نمایشگاه علاوه بر این که بحث معرفی و تبلیغ آن‌ها را در پی دارد، به نوعی در نمایشگاه فناوری صنایع فرهنگی با گروه های مختلف سنی و فکری همفکری و تعاملی پیش می‌ آید که می تواند حتی باعث پیشرفت کار شود؛ همچنین این تعامل سبب می‌شود کار بهبود پیدا کند و نقاط ضعف و قوت هر کدام از مجموعه ها مشخص شود و در نهایت خروجی کار باعث ارتقای کل مجموعه می‌شود.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا