نمایشگاه فناوری و صنایع فرهنگی فرصتی برای استارتاپ ها

مقربی عضو هیات مدیره شرکت هوشمند سازان هانا تک در گفتگو با سیناپرس عنوان کرد: عملکرد محصولی که ما با آن وارد نمایشگاه شدیم کنترل تردد افراد مشکوک به بیماری های حاد تنفسی است. همانطور که می‌ دانید این روزها با چالش کرونا رو به رو هستیم که آن هم یک نوع ویروسی است که برای افراد مشکل تنفسی ایجاد می کند و مستقیما با ریه شخص مرتبط است.

وی افزود: ما با استفاده از این دستگاه کار غربالگری افراد دارای بیماری ریوی را انجام می دهیم و شخص بیمار را از افراد سالم جدا می‌ کنیم. این دستگاه نوعی سیستم تشخیص چهره است و در همان بدو ورود افراد به سازمان، ارگان ها و نهاد های مختلف با احراز هویت توسط این دستگاه تفکیک می شوند. همچنین توسط این دستگاه کار تب سنجی را بدون تماس فیزیکی نیروی انسانی انجام‌ می دهیم.

او همچنین اظهار کرد: در همان زمان که شنایی فرد انجام‌ می‌ شود سیستم به وزارت بهداشت وصل شده و اطلاعات بیمار بودن یا نبودن فرد و زمان درگیری او با بیماری مشخص می شود و‌ متوجه می شویم که این شخص می تواند وارد سازمان یا نهاد ما شود یا خیر.

مقربی در پایان گفت: امیدوارم همه مسئولان به نخستین نمایشگاه فناوری و صنایع نرم بیایند و ببینند که چه نوع فعالیت هایی توسط استارت آپ ها صورت گرفته است و از این فرصتی که هم برای ما و هم برای آن ها فراهم شده حداکثر بهره برده شود.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا