نباید بگذاریم استارتاپ ها از فعالیت باز ایستند

سید سعید منجم زاده، معاون مرکز شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار سیناپرس درباره نخستین نمایشگاه «فناوری و صنایع فرهنگی» گفت: از آنجایی که صنایع نرم و فرهنگی با عموم جامعه سروکار دارند و این ارتباط می تواند در طیف ها و مخاطبان گوناگون صورت گیرد از کودک تا بزرگسال.

وی ادامه داد: باید گفت؛ محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه شده است از این جنس فراگیر برای جامعه است. در واقع محصولات ارائه شده از سوی شرکت های مستقر در پاک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی مورد نیاز طیف های گوناگون جامعه است که می توان نسبت به سریع تر تجاری شدن این فرایند خوش بین بود.

منجم زاده گفت: بنابراین با این طیف از مخاطب، در صنایع فرهنگی ظرفیت قابل توجهی برای اینکه در کانال تجاری سازی بیفتد وجود دارد. برگزاری این نمایشگاه کمک شایانی به اطلاع رسانی برای مردم می کنند؛ ه شرطی که در روند درست اطلاع رسانی افتاده باشد.

وی افزود: امیداورم این یک رویداد سالانه باشد؛ چراکه با این شرایط می توانیم انتظار داشته باشیم که یک هاب مرکزی در صنایع فرهنگی در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی به وجود آید.

به گفته معاون مرکز شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برای اینکه بتوانیم از تجربه استارتاپ ها که همواره بخشی از آنها با شکست مواجه می شوند، استفاده کنیم؛ نباید بگذاریم افراد از فعالیت باز ایستند. به اعتقاد من مجموعه پارک ملی علوم و فناوری های نرم وصنایع فرهنگی می تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا