استارتاپ ها باید حمایت گر حوزه اقتصادی باشند

حسین اربابی مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در گفت و گو با سیناپرس عنوان کرد: مسلما می توانیم بهترین خروجی را از این چیدمان و استارتاپ های حاضر در نمایشگاه فناوری و صنایع فرهنگی دریافت کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: آن جایی که خروجی ها بر مبنای نیازها و خواست های جامعه و در راستای توسعه آن ها قرار می گیرد ارزش زیادی دارد. پیش شرط این امر نیز این است که وقتی می خواهیم چنین نمایشگاه یا پارکی برپا کنیم مطمئن باشیم همه چیز بر اساس نیازهایمان و در جهت توسعه آن چه که مدنظر ما است قرار دارد. امیدوارم خروجی پارک ها همیشه به این سمت برود و یک قدم به جلو باشد.

او با اشاره به این که ما نباید از استارت اپ ها حمایت کنیم، گفت: اصولا این کسب و کارهای جدید باید کاری انجام دهند که از حوزه های اقتصادی حمایت کرده و پول حمایت شان را در یافت کنند و توسعه اقتصادی خود را پیش ببرند.

مدیرعامل کانون جهان‌گردی افزود: به نظر من اگر استارت آپ های حاضر در این نمایشگاه در انتظار حمایت هستند باید همیشه در این انتظار بمانند؛ مگر این که صندوق خیریه برای صدقه شان باز شود. اما استارت آپی که خروجی خود را بر نیازهایی که داریم منتقل می کند، حال چه نیاز ها را احصا کرده چه نکرده باشیم می توانند موفق شوند. گاهی استارت آپی نیاز مجموعه ای را به او یادآوری می کند و در این صورت است که می توانند به فعالیت مشترکی دست بزنند.

حسین اربابی در پایان گفت: این استارت اپ ها هستند که باید از رفع نیازها و‌ توسعه هایی که در ذهن مدیران قرار دارد حمایت کنند بنابراین استارت آپی موفق است که احساس نیاز به حمایت نکند، بلکه بر عکس احساس کند که باید حمایت گر باشد.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا