روایتی ماندگار از صنایع فرهنگی کشور در یک نمایشگاه

ولی تیموری، معاون گردشگری وزارت میراث و گردشگری و صنایع دستی در خلال بازدید از نخستین نمایشگاه «فناوری و صنایع فرهنگی» که به همت پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی همزمان با ایام دهه فجر برگزار شده است، به خبرنگار سیناپرس درباره اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی گفت: این نمایشگاه فضای بسیار خوبی را برای فعالیت های صنایع دستی و تلفیق آن ها با فناوری فراهم آورده است. صاحبان ایده در عرصه صنایع فرهنگی باید چنین رویدادهایی را برای ترویج فعالیت های خود غنیمت بدانند.

وی ادامه داد: در یک ارزیابی مختصر باید گفت هر آنچه که از صنایع فرهنگی می خواهید بدانید در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. اینکه کسب و کارهای خرد و متوسط در این عرصه فعالیت می کنند امری تحسین برانگیز است.

تیموری گفت: مولفه جالب توجه در این رویداد فرهنگی تنوع موضوعاتی است که به نمایش گذاشته شده است. تا کنون نمونه چنین فعالیت هایی در کشور بسیار کم اتفاق افتاده بود که تنها به فضای مجازی و در قالب چند خدمات کوچک محدود می شد؛ اما امروز شاهد رشد و پیشرفت این صنایع در قالب کسب و کارهای استارتاپی هستیم که ناشی از حمایت پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی است.

به گفته این مقام مسوول؛ در آینده ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی این صنایع در فضای اشتغال و فرهنگ کشور خواهیم بود.
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا