تولید مام برای رفع کبودی با ضایعات میوه ها

مختار یوسفیان مدیرعامل یکی از شرکت‌های خلاق گفت: این مجموعه با تحقیقات بر روی ضایعات و دورریز میوه‌ها و ایجاد یک واحد تحقیق و توسعه در این حوزه، موفق شد تا محصولات تایید شده با کیفیتی در این زمینه تولید کند. یکی از مواد اولیه مورد استفاده در این مجموعه، هسته آلبالو است.

وی با بیان اینکه هسته آلبالو پیش از این به عنوان ضایعات دور ریخته می‌شد، اظهار کرد: این دور ریز در حال حاضر با استفاده از فناوری، به ماده اولیه محصولات متعددی تبدیل شده است. در این شرکت چند محصول مختلف از هسته آلبالو تهیه می‌شود. یکی از این محصولات، نوعی "مام" است که برای رفع کبودی‌های بدن از آن استفاده می‌شود.

یوسفیان ادامه داد: یک محصول دیگر نیز، برای رفع لک‌های صورت و لایه‌برداری پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از این ماده معجزه‌آسا، یک کرم با کیفیت تولید شده است که علاوه بر ایجاد شفافیت در پوست، در درمان زخم‌های قدیمی نیز کاربرد دارد. یک نوع صابون 100 درصد طبیعی نیز، از هسته آلبالو تولید می‌شود. تمام این محصولات موفق شده‌اند تا تاییدیه‌های لازم را از مراجع ذیصلاح اخذ کنند.

وی تولید روغن ویژه مفاصل را از دیگر دستاوردهای این شرکت نام برد و گفت: این محصول برای تسکین درد مفاصل به کار می‌رود. در حال حاضر محصول مشابه خارجی در ایران با قیمت 1 میلیون و 300 هزار تومان عرضه می‌شود، در حالی که محصول ما با قیمتی کمتر از 100هزار تومان به مصرف‌کننده ارائه می‌شود.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا