نمایشگاه فناوری و صنایع فرهنگی عاملی برای تجاری سازی کسب و‌ کارها

حجت الاسلام عبدالکریم صالحی دبیر مجمع گردشگری تاگ در گفت و گو با سینا پرس با اشاره به این که دیدن فعالیت های جدید در حوزه صنایع دستی و هم صنایع جدید غافلگیر کننده است، اظهار کرد: در مجموع نمایشگاه فناوری و صنایع فرهنگی، نمایشگاه خوبی است و نکته مثبت اش این است که همه جوانب در نظر گرفته شد، از نی چوبی و انیمیشن گرفته تا پلتفرم های مختلف جدید. همچنین باید گفت تبلیغات کمی در خصوص این نمایشگاه صورت گرفته است.

او با اشاره به این که برگزاری چنین نمایشگاه هایی باعث هم افزایی خوبی برای بخش های مختلفی که حوزه کاری مرتبط دارند، خواهد شد، بیان کرد: خوبی نمایشگاه این است صاحبان کسب و کارها می توانند محصولات خود را عرضه و معرفی کنند. حضور افراد و مسوولان از سازمان های متفاوت و بازدید از این کسب و‌ کارها، همچنین ارتباط و آشنایی استارت آپ ها با یکدیگر می تواند زمینه تجاری سازی را فراهم کند.

وی افزود: بخش حاکمیتی اکنون به دلیل بیماری کرونا به سمت بخش خصوصی و استارت آپ های جدید گرایش پیدا کرده است و اگر از این فعالیت ها حمایت کنند قطعا مثمر ثمر خواهد بود. به واقع صاحبان کسب و کار های جدید اگر چه نوپا هستند اما ایده هایی دارند که پس آن ها تجربه نهفته است.
 
حجت الاسلام صالحی ضمن بیان این که جوانان ذهن جوشنده ای دارند در پایان گفت: به واقع بسیاری از جوانان می توانند با یک ایده و طراحی پلتفرم برخی از مشکلات سازمان ها را حل کنند و این قابلیت گروه های نو پا است.

گزارش:فاطمه میرغیاثی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا