نخستین رویداد هم رسانی خلاق برگزار می گردد

 همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه فناوری و صنایع فرهنگی در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، این پارک میزبان شرکت های خلاق فعال در حوزه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و سرمایه گذاران این حوزه خواهد بود تا در رویدادی تحت عنوان نخستین رویداد هم رسانی خلاق با هدف جذب سرمایه و هم رسانی سرمایه گذاری از اکوسیستم شرکت های نوپای خلاق کشور حمایت شود.

رویداد هم رسانی خلاق که در تاریخ 21 بهمن ماه 1399 ساعت 10:00 الی 12:00 در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می شود، تعدادی از شرکت های خلاق فعال در حوزه فناوری  های نرم و صنایع فرهنگی این فرصت را دارند تا در مقابل مدیران و کارشناسان صندوق های پژوهش و فناوری، صندوق های سرمایه  گذاری جسورانه، فرشتگان سرمایه گذار و سرمایه گذاران خصوصی، کسب و کار خود را پرزنت کنند.
از کلیه سرمایه گذاران و علاقمندان به سرمایه گذاری در حوزه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی دعوت می شود، جهت حضور و مشارکت در این حرکت نوپا و یاری رسانی و حمایت از اکوسیستم خلاق کشور، حداکثر تا تاریخ 20 بهمن ماه 1399، از طریق شماره  09211689679  و یا ایمیل  info@noviratech.com  اعلام آمادگی کنند.
گفتنی است نخستین «نمایشگاه فناوری و صنایع فرهنگی» از تاریخ 15 تا 22 بهمن  ماه 1399 در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا