مترو بستر مهم تبلیغات برای صنایع فرهنگی

سید مجتبی تقوی نژاد، معاون فرهنگی و هنری مترو تهران در خلال بازدید از نخستین روز نمایشگاه  «فناوری و صنایع فرهنگی» درگفتگو با سیناپرس با اشاره به اهمیت اشتغال زایی ناشی از چنین رویدادهایی اذعان کرد: واقعیت این است که با توجه به رکود اقتصادی ناشی از اپیدمی کرونا بسیاری از صنایع و شرکت های فعال در صنایع و مشاغل مختلف آسیب جدی دیدند.

تقوی نژاد گفت:  با توجه به اینکه در سال های گذشته و در حوزه صنایع فرهنگی شاهد رونق جدی نبوده ایم، با این حال فعالیت های اینچنینی مانند برگزاری نمایشگاه های مختلف در بحث صنایع فرهنگی می‌تواند جان تازه‌ای به این صنعت در کشور بدهد و منجر به تجاری سازی صنایع فرهنگی شود.
به گفته تقوی نژاد؛ این  رویدادها می‌تواند فرصت های به سزایی را برای صادرات این نوع صنایع و صاحبان آنها فراهم کند و مخاطبان خوبی را هم در خارج از کشور به وجود بیاورد. در بازدیدی که انجام شد به نظر می‌رسید شرکت هایی دایر هستند در مجموعه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی  که ظرفیت خوبی برای فعالیت در فراتر از مرزها دارند.

وی ادامه داد: ما هم در مجموعه مترو تهران این ظرفیت را داریم که این صنایع را به مردم فراهم کنیم با توجه به رفت و آمدهای عظیمی که در مترو تهران به وجود می‌آید و هر روز افراد زیادی در آمد و شد هستند، می‌توان فرهنگ سازی بسزایی در حوزه تجاری سازی صنایع فرهنگی انجام داد.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا