جذب ۲۱ میلیارد تومان سرمایه برای ایده‌های فناورانه

 دکتر مصطفی بغدادی، در دومین رویداد دوشنبه‌های استارتاپی در حوزه تجهیزات پزشکی که صبح امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت آنلاین برگزار شد، این رویداد را رویدادی برای ارتباط تیم‌های استارتاپی به سرمایه گذاران توصیف کرد و افزود: این رویداد از طریق ابزارهای عرضه شده از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی مانند طرح "هم سرمایه گذاری" سرمایه گذاران را تشویق خواهد کرد تا در زمینه ایده‌های فناورانه سرمایه گذاری کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۵ رویداد دوشنبه‌های استارتاپی برگزار شده است، اظهار کرد: در این رویدادها صندوق نوآوری و شکوفایی میزبان حدود ۱۰۰ استارتاپ بوده است، ضمن آنکه طی این رویداد بیش از ۳۲۰۰ مخاطب از حوزه‌های تخصصی حضور داشتند.

بغدادی ادامه داد: تاکنون ۲۸۰ میلیارد تومان درخواست تامین سرمایه از سوی استارتاپ‌ها ارائه شده است که نرخ قابل قبولی از این استارتاپ‌ها مراحل جذب سرمایه را طی می‌کنند.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی، از جذب ۲۱ میلیارد تومان سرمایه برای ایده‌های فناورانه این رویداد خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از این تیم‌ها در حال طی کردن مراحل مذاکره برای جذب سرمایه هستند؛ چرا که از زمانی که استارتاپ‌ها برای ارائه ایده‌های خود به سرمایه گذاران بر روی استیج قرار می‌گیرند تا زمانی که جلسات B۲B را طی کنند، زمان چندین ماهه نیاز دارد و تعدادی از این استارتاپ‌ها در حال برگزاری جلسات B2B هستند.

بغدادی، برگزاری دومین رویداد در حوزه تجهیزات پزشکی را به دلیل شیوع کرونا ویروس دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به اثرات تجهیزات پزشکی در مقابله و پیشگیری از این بیماری ضرورت پرداختن به این حوزه از ضروریات است؛ از این رو این رویداد به تجهیزات پزشکی پرداخته است که ایده‌هایی از سوی استارتاپ‌ها توسعه یافته است.

بغدادی یادآور شد: ۵ استارتاپ حاضر در این دوره از دوشنبه های استارتاپ های نیز طرح ها و ایده هایی را مطرح کرده اند که بیشتر در زمینه مدیریت این بیماری و بحران خواهند بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا