بُرج فناوری کرمانشاه تا پایان سال افتتاح می‌شود

 روابط عمومی جهاددنشگاهی کرمانشاه، دکتر حمیدرضا طیبی در حاشیه بازدید از پروژه برج فناوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه، با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه گفت: تمام تلاش و برنامه ما این است که تا پایان سال این برج را آماده کرده و بتوانیم به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: امسال تلاش زیادی برای تکمیل برج فناوری کرمانشاه صورت گرفت و از هر منبعی کمک کردیم تا کار برجِ فناوری کرمانشاه  با سرعت پیش برود.

رییس جهاددانشگاهی تصریح کرد: این پروژه در ۱۶ طبقه در حال احداث است و تا پایان سال تقریبا تمام پروژه آماده می شود. البته مساعد بودن شرایط جوی هم در پیشبرد پروژه مهم است و اگر تا پایان سال شرایط جوی مساعد باشد شاهد افتتاح بُرج خواهیم بود.

دکترطیبی در ادامه از برج فناوری کرمانشاه به عنوان پروژه ای بی نظیر در بین تمام پارک های علم و فناوری کشور یاد کرد وافزود: در سایر پارک های کشور چنین پروژه ای نظیر ندارد.

وی افزود: در سالهای آتی فاز دوم این پروژه که ساخت برج دوم فناوری کرمانشاه است شروع خواهد شد و کرمانشاه صاحب برج های دوقلوی فناوری می شود.

رییس جهاددانشگاهی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی برج فناوری کرمانشاه حدود ۱۲۰ شرکت دانش بنیان در این برج مستقر شده و فعالیت خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا