بازبین های فیس بوک از شرایط کاری ناراضی هستند

 معاون نخست وزیر ایرلند با بازبین‌های محتوا در فیس بوک ملاقات کرده که به نگرانی‌های جدی درباره شرایط کاری خود اشاره داشته‌اند.

بازبین‌های محتوا در فیس بوک ماه‌ها است که از شرکت می‌خواهند برای آنها حقوقی معادل بقیه کارمندان دورکار آن طی شیوع کووید ۱۹ قائل شود. این درحالی است که نگرانی‌های درباره میزان پشتیبانی بهداشت روانی برای این گروه از کارمندان وجود دارد که به طور مداوم در معرض محتوای نامناسب قرار دارند. آنها از طریق یک شرکت «کوالن» استخدام شده‌اند. این شرکت پیمانکار بزرگ فیس بوک در بخش بازبینی محتوا در ایرلند به حساب می‌آید.

لئو وارادکار با ابراهیم حلاوا و پریا مشفقی، دو بازبین فیس بوک در دوبلین دیدار کرده است. در همین راستا وارادکار قصد دارد طی نامه‌ای نگرانی‌های اشاره شده را به فیس بوک منتقل کند. این درحالی است که به گفته حلاوا او و مشفقی با صحبت کردن از نگرانی‌هایشان، شغلشان را به خطر انداخته‌اند.

اصلی ترین نگرانی این کارمندان آن است که مجبور به حضور در دفاتر اداری شوند. زیرا در دفاتر فیس بوک موارد ابتلاء به کووید ۱۹ مشاهده شده است.

حلاوا در این باره می‌گوید: من درباره بازگشت به دفتر کار به شرکت شکایت کردم و گفتم مادرم مبتلا به سرطان و در حال بهبود است. من و خواهرم به نوبت از او مراقبت می‌کنیم. حضور در محل کار در چنین شرایط سختی ناعادلانه است. اما پاسخ مدیران مرا عصبانی کرد. آنها به من گفتند سعی کن از خانواده ات دور بمانی. بسیاری از کارمندان نگرانی ایمنی و بهداشت روحی خود هستند.

منبع:مهر 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا