انیمیشن بازی تاج‌ و تخت در مراحل اولیه ساخت در HBO Max است

هنوز جزئیاتی درباره‌ی جریان داستانی این سریال احتمالی در دسترس نیست و در حال حاضر هیچ نویسنده یا بازیگری هم به پروژه محلق نشده است. همچنین HBO Max از اظهارنظر در این‌باره خودداری کرد.

ورایتی هفته‌ی گذشته به طور انحصاری گزارش داد که مجموعه‌ای بر اساس کتاب «Tales of Dunk and Egg» به نویسندگی جرج آر. آر. مارتین در HBO در دست تولید است. این مجموعه رمان فانتزی، ماجراهای سر دانکن قدبلند (دانک) و ایگون تارگرین پنجم جوان (اِگ) است که حوادث ۹۰ سال قبل از مجموعه‌ی «ترانه‌ی آتش و یخ» را روایت می‌کند که پایه و اساس داستان «بازی تاج‌ و تخت» است.

HBO در حال حاضر در حال آماده‌سازی لایو اکشنی از بازی تاج‌ و تخت از مجموعه‌ی «خانه‌ی اژدها» (House of the Dragon) است که پخش آن برای سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی‌ شده است. این سریال نحوه آغاز جنگ داخلی در خاندان تارگرین در وستروس را نشان می‌دهد که به رقص اژدهاها معروف است.

از آنجایی‌ که سریال اصلی بازی تاج‌ و تخت در سال ۲۰۱۹ خاتمه‌ یافته، برای کمپانی برادران وارنر گسترش و ادامه‌ی داستان آن از اولویت بالایی برخوردار است. گفته شده که در حال حاضر چندین پروژه از دنیای وستروس وجود دارد که توسط جرج مارتین نوشته شده است. این واقعیت که این مجموعه انیمیشن به‌ جای HBO در HBO Max در حال ساخت است، نشان می‌دهد که وارنر قصد دارد بازی تاج‌ و تخت را به یک فرنچایز بزرگ تبدیل نموده و در چندین پلتفرم آن را پخش نماید.

علاوه‌ بر این، برادران وارنر در حال آماده‌‌سازی آثار متعدد معروفی است که حق پخش آن‌ها را در اختیار دارد. در اوایل این هفته گزارشی مبنی‌ بر در دست ساخت بودن سریال هری پاتر در  HBO Max منتشر شد. این کمپانی در حال حاضر در حال ساخت چندین اثر کمیک از دنیای دی‌سی، از جمله سریال «Peacemaker» با بازی جان سینا به‌‌عنوان اسپین‌آفی از فیلم «جوخه انتحار» (Suicide Squad) به کارگردانی جیمز گان و هم‌چنین «فانوس سبز» (Green Lantern) به کارگردانی گرگ برلانتی. همچنین جی جی آبرامز در حال تولید سریال «لیگ عدالت تاریک» (Justice League Dark) است.

منبع:دیجی کالامگ

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا