مخالفت دانشجویان برای برگزاری کلاس های حضوری

پس از گذشت ماه‌ها از ارائه آموزش آنلاین،‌ برخی از دانشجویان دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه "بوستون" در حال آماده شدن برای بازگشت به کلاس‌های درس هستند.

این در حالی است که بسیاری از اعضای جامعه دانشگاهی بوستون نسبت به بازگشت به آموزش حضوری مردد هستند و در این راستا ‌بیش از ۱۵۰ استاد، کارمند و دانشجوی دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه بوستون خواستار برگزاری "مجازی" دوره‌های تحصیلات تکمیلی برای شروع ترم بهار هستند.

مقامات دانشگاه بوستون گفتند: با وجود ادامه روند پاندمی "کووید-۱۹"، تمام اقدامات لازم برای بازگشت ایمن دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان به ساختمان‌های دانشگاه در حال انجام است.

دانشگاه بوستون اعلام کرد که با خوشبینی به ترم بهار نزدیک می‌شود که بخشی از آن به دلیل ورود  واکسن‌های کووید-۱۹ و ایجاد برنامه واکسیناسیون برای اساتید،‌ دانشجویان و کارکنان دانشگاه است.

دکتر ژان موریسون مدیر دانشگاه بوستون اظهار کرد: چیزی که برای ترم بهار تغییر نخواهد کرد، اهمیت پروتکل‌های بهداشتی موضوعی است که ما آن را در ترم پاییز نیز رعایت کردیم.

وی ادامه داد: ما همچنان باید ماسک بزنیم،  فاصله‌گذاری را رعایت کنیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌هایی که برای غربالگری انجام می‌شود را دنبال کنیم.

طبق گزارش بوستون هرالد،‌دانشگاه بوستون پیش از این درخواست گروهی از دانشجویان مبنی بر ادامه برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین را رد کرده بود.

منبع:ایسنا 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا