پذیرش طرح‌های نوآورانه در نهمین دوره برنامه طرح نانو مچ

 برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو (NanoMatch)، به عنوان یک برنامه دائمی در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و با هدف تسریع و تسهیل در تجاری‌سازی محصولات نانو و حمایت از فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های نوپا ایجاد شده است. نانومچ، به تیم‌های مستعدی که نمونه اولیه‌ای از محصول با پتانسیل تجازی سازی را تولید کرده‌اند کمک می‌کند تا نمونه اولیه را توسعه داده و آماده ورود به صنعت و بازار شوند.

از این رو برنامه نانومچ در هر سال، طی فراخوان‌هایی اقدام به دریافت طرح‌های فناوری کرده که اولین فراخوان دوره نهم آن، از اول بهمن ماه آغاز شده و تا ۳۰ بهمن ادامه خواهد داشت. در این راستا، از تمامی تیم‌هایی که به نمونه‌ اولیه دست یافته‌اند و با انگیزه و تمرکز در راستای توسعه طرح نوآورانه‌ خود در حال فعالیت هستند دعوت شده است تا طرح‌های خود را در این فراخوان ثبت کنند تا مورد ارزیابی فنی و تجاری قرار گیرد.

بر اساس اعلام ستاد نانو، طرح‌های دریافتی، از جنبه‌های «فنی»، «نو بودن»، «نانویی بودن» و «قابلیت تجاری» مورد ارزیابی اولیه قرار می‌گیرند. همچنین، تیم‌ها در صورت ورود به مصاحبه، از منظر معیار «تعامل و انگیزه» نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا