فضای آموزشی دانشجویان مناسب نیست

آنها مجبورند در تایم محدود و فشرده و سرگردان درکارگاه های غیر استاندارد و کم‌تجهیز رشته‌های تئاتر و غیره، واحد های درسی را با مشقت بگذرانند.

فاطمه ضیایی دبیر انجمن علمی رشته گرافیک دانشگاه هنر، درخصوص فعالیت اعضای این انجمن به ایسنا گفت: فعالیت این دوره از انجمن علمی رشته گرافیک از فروردین ماه 98 آغاز شد و از آن زمان تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های گرافیکی، هویت بصری و برگزاری جشن‌های ورودی دانشگاه هنر، با همکاری و مشارکت دانشجویان و اعضای انجمن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کووید-19کرونا، فعالیت‌های انجمن علمی رشته گرافیک کمرنگ شده است. اما ایده ها و برنامه های دانشجویان در حال پردازش است و برنامه ریزی جهت اجرا در کانال انجمن علمی گرافیک در آینده نزدیک در دستور کار قرار دارد.

دبیر انجمن علمی رشته گرافیک دانشگاه هنر بیان کرد: برگزاری جلسات آنلاین و آموزش رایگان دانشجویان توسط اساتید و فارغ التحصیلان رشته گرافیک از طریق کانال تلگرام و اینستاگرام انجمن یکی دیگر از تصمیمات و برنامه های پیش رو است.

ضیایی در خصوص شرایط آموزشی رشته گرافیک و نزدیکی آن با شرایط استاندارد آکادمیک جهانی گفت: از آنجایی که دانشگاه هنر درگیر و گرفتار مسائل ابتدایی آموزش مانند برخوردار نبودن از فضای آموزشی مناسب و بی بهره بودن اکثر اساتید از دانش و مهارت کافی است، چگونه می توان شرایط آموزشی رشته گرافیک و نزدیکی آن را با شرایط استاندارد آکادمیک جهانی مقایسه کرد!

دبیر انجمن علمی گرافیک دانشگاه هنر در پایان خاطر نشان کرد: انجمن علمی گرافیک وقتی شاهد این همه بی‌نظمی و عدم توجه متولیان دانشگاه هنر در موارد بالا بود، اعضای آن تصمیم گرفتند استودیویی با همکاری دانشگاه در راستای آشنایی دانشجویان با فضای بازار کار و کسب تجربه و مهارت حین تحصیل در دانشگاه ایجاد کنند تا بار علمی دانشجویان پس از فارغ التحصیلی در فضای بازارکار بروز باشد.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا