با هتل‌ها و مراكز اقامتی دبی آشنا شوید

هتل های مشهور و خوب دبی بسیار گران بوده و بیشتر هتل های بین المللی و زنجیره ای جهان در این شهر دارای شعبه  هستند. به گزارش سیناپرس، برخی هتل های لوکس و البته برخی هتل های دارای قیمت مناسب و اقتصادی را معرفی می کنیم که در طول سفر خود بر اساس بودجه و شرایط اقتصادی می توانید به آن ها مراجعه کنید.

هتل های لوکس

Clover Creek Hotel Apartments : این هتل آپارتمان از امکانات کامل آشپزخانه برخوردار بوده و مهمانان در صورت تمایل می توانند به طور اختصاصی به آشپزی بپردازند. برخی از امکانات و خدمات عمومی این هتل آپارتمان عبارتند از: چندین رستوران، سونا، استخر شنا، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، مرکز تبدیل ارز، خشک شویی، فکس و فتوکپی، اینترنت وای فای رایگان و خدمات 24 ساعته اتاق. هزینه اتاق های این هتل آپارتمان از 359 درهم امارات شروع می شود.
آدرس:PO Box 125918 Dubai  (5 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد.)    
تلفن: 0097142336400

 Ascott Park Place Dubai: اتاق های این هتل آپارتمان با مبلمانی شیک تزئین شده است. این هتل از اینترنت با پهنای باند بالا و آشپزخانه با همه امکانات برخوردار است. نرخ اقامت روزانه اتاق های این هتل از 870 درهم امارات آغاز می شود.
آدرس: Park Place Tower, Sheikh Zayed Road
تلفن: 0097143108555 و فکس: 0097143297955
برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق می توان به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید: enquiry.dubai@the-ascott.com

Atlantis the Palm Jumeirah: ورودی این هتل تنها در جزیره نخل قرار دارد و تنها ارتباط آن با بخش خشکی شهر با ترن هوایی (monorail) امکان پذیر است. زمان پذیرش هتل ساعت 3 بعد از و تخلیه اتاق نیز ساعت 12 ظهر است.
آدرس: the Palm Jumeirah
تلفن: 0097144261000
برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق می توان به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید: reservations@atantisthepalm.com

هتل Burj al-Arab: رتبه این هتل در سطح جهانی به هتل هفت ستاره شناخته می شود. البته از نظر قوانین رتبه بندی هتل ها، هتل هفت ستاره وجود ندارد اما هتل های پنج ستاره بسیار لوکس را هتل هفت ستاره می نامند. لازم به ذکر است که این هتل به عنوان سمبل شهر دبی شناخته می شود و در سطح جهانی دارای شهرت بسیار زیادی است. هزینه هر شب اقامت در این هتل پس از احتساب مالیات هزار و 800 دلار امریکا است.
آدرس:  Jumeirah
تلفن: 0097143017777 و فکس: 0097143017000
برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق می توان به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید: reservations@jumeirah.com

 Crowne Plaza Dubai: این هتل از یک مرکز خرید کامل و اقامتگاه متصل به هتل برخوردار است. زمان تحویل اتاق هتل ساعت 2 بعد از ظهر و زمان تخلیه آن ساعت 3 بعد از ظهر است.
آدرس:  Sheikh Zayed Road Service Lane
تلفن: 0097143311111
برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق می توان به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید:
reservations@cpdubai.ae

 Hilton Dubai Jumeirah: این هتل از یک ساحل اختصاصی برخوردار بوده و در تفرجگاه ساحلی دبی قرار دارد و به مجموعه مرکز خرید، رستوران ها و سرگرمی های این فرجگاه بسیار نزیدک است. علاوه بر آن هتل هیلتون دبی دارای استخر شنا، امکانات غواصی، 12 رستورانی که برنده جایزه شده اند،باشگاه ورزشی، چشمه آب گرم و اتاق بازی است.
آدرس: Jumeirah beach. Exit 32 from Sheikh Zayed Road
تلفن: 0097143182999
برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق های این هتل می توان به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید:
info.jumeirah@hilton.com

 Hyatt Regency Dubai: این هتل از 414 اتاق و سوئیت با چشم انداز زیبای خلیج فارس برخوردار است. لازم به تذکر است که قدیمی ترین رستوران گردان شهر دبی متعلق به این هتل است.
آدرس: Deira Corniche, Deira
تلفن: 0097142091234
برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق های این هتل می توان به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید:
reservations.hyattregencydubai@hyattintl.com

InterContinental Dubai Festival City: این هتل از 498 اتاق در 36 طبقه برخوردار بوده که دارای چشم انداز زیبای خور دبی است. زمان تحویل اتاقساعت  2 بعد از ظهر و زمان تخلیه نیز  ساعت 12 ظهر است. این هتل به مرکز خرید فستیوال بسیار نزدیک است.
آدرس: برای رسیدن به این هتل باید از جاده شیخ زاید (Sheikh Zayed) به پل گاروود (Garhoud Bridge) گذشته و می توان از آنجا از طریق جاده Umm Ramool به خیابان Al Rebat وارد شد که انتهای سمت راست آن این هتل قرار دارد.
تلفن: 0097147011111
برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق های این هتل می توان به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید:
reservations@ichdfc.ae

InterContinental Residence Suites Dubai Festival City: این هتل سوئیت های یک، دو و سه اتاق خوابه ارائه می دهد و مهمانان حق انتخاب دارند تا چشم انداز خور دبی را برای خود داشته باشند و یا از طرق سوئیت خود به تماشای شهر بپردازند. علاوه بر آن، این هتل دارای امکانات لازم برای اقامت های کوتاه و طولانی مدت است.
آدرس: با گذشت از جاده شیخ زاید (Sheikh Zayed) و پل گاروود (Garhoud Bridge) می توان وارد جاده Umm Ramool شده و از طریق آن وارد خیابان Al Rebat شد. این هتل در انتهای سمت راست Dubai Festival City قرار دارد.
تلفن: 0097147013333

Jumeirah Beach Hotel: این هتل بعد از برج العرب قرار گرفته و توسط همان شرکت ساخته شده است. هزینه هر شب اقامت در هتل از 700 دلار آمریکا آغاز شده و نسبت به افزایش امکانات اتاق هزینه آن نیز افزایش پیدا می کند.
آدرس: Jumeirah Beach
تلفن: 0097143480000 و فکس: 0097143482273
برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق های این هتل می توان به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید:
JBHinfo@jumeirah.com

 Park Hyatt Dubai : این هتل جزء هتل های پنج ستاره دبی بوده و از آبنمای بسیار زیبایی در جلو عمارت برخوردار است. هتل مذکور دارای اتاق های بسیار مجلل با امکانات پیشرفته، چشمه آب گرم و صبحانه بسیار مفصل بوفه باز است.
آدرس: این هتل پس از Dubai Creek Golf و کلوپ Yacht قرار گرفته است.
تلفن: 0097146021234
برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق های این هتل می توان به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید: dubai.park@hyattintl.com

Raffles Dubai: این هتل دارای فضایی الهام گرفته از فرهنگ و تمدن مصر بوده که زمان تحویل و تخلیه اتاق در آن  3 بعد از ظهر است.

آدرس: Sheikh Rashid Road (دقیقا در کنار مرکز خرید Wafi واقع شده است.)
تلفن: 0097143248888
برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق های این هتل می توان به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید:
bookus.dubai@raffles.com

هتل های رده متوسط:

برخی از هتل های رده متوسط   دبی عبارتند از:

Anantara Dubai The Palm Resort & Spa : این هتل در هلال شرقی نخل جمیرا قرار داشته و شماره تماس آن 971 4 567 8888 است. در این هتل امکان چک اوت در ساعت 4 بعد از ظهر نیز وجود داشته و در سفر به دبی می توانید از اقامت در این هتل 5 ستاره در ساحل جمیرا لذت ببرید. قیمت پایه اتاق های این هتل از 291 دلار شروع شده و افزایش پیدا می کند.

PER AQUUM Desert Palm : این هتل به آدرس و کد پستی انحصاری 119171 و شماره تماس ( 971) 4 323 8888 در فاصله 15 دقیقه از شهر قرار داشته و در این مجموعه شما امکان اجاره کردن ویلاهای دنج و اختصاصی را نیز دارید که در آن ها استخرهای شخصی نیز وجود دارد. هزینه اقامت در این مجموعه از شبی 196 دلار شروع شده و به نسبت امکانات افزایش پیدا می کند.

The Address Hotels Resorts: این هتل در مرکز دبی و دبی مارینا قرار گرفته و دارای شماره تماس آن ( 971) 4 423 8888، شماره تماس رایگان 800 8971470 و آدرس اینترنتی stay@theaddress.com است. لازم به ذکر است که ساعت های تخلیه و تحویل اتاق این هتل 3 بعد از ظهر است.

Emirates Stars Hotel Apartments: در این هتل آپارتمان سوئیت های یک خوابه و دو خوابه با تهویه مطبوع و امکانات فوق العاده ارائه می شود. از امکانات عمومی این هتل می توان به حمام بخار، سونا، سالن ورزشی، کافه و ماساژ اشاره کرد.
آدرس: Baghdad St. Al Nahda 2
تلفن:  97142589888

هتل های اقتصادی و ارزان

متاسفانه باید به این نکته توجه داشته باشید که مفهوم ارزان در دبی با بسیاری از مناطق دنیا متفاوت است اما در این شهر هم می توان اقامتگاه های مناسب تری با شرایط اقتصادی تهیه کرد.

در سفر به دبی  به خاطر داشته باشید که در بخش خور طیف وسیعی از امکانات اقامتی از هتل های ارزان قیمت تا مراکز اقامتی متوسط در کنار هتل های پنج ستاره و بسیار گران قیمت وجود دارند. در طرفین ساحل این خور انواع مراکز اقامتی طی سال های اخیر ساخته شده اند. از جمله گرانقیمت ترین و سطح بالا ترین مراکز اقامتی موجود در این منطقه می توان به هتل هایی همچون Park Hyatt، Raffles؛ Le Meridian Fairway ؛ Copthorne و Jumeira Creekside اشاره کرد که می تواند خاطره ای متفاوت از سفر به دبی برای شما رقم بزند.

از جمله هتل های این منطقه که در رده قیمت متوسط هستند نیز می توان به هتل هایی چون Citymax Al Barsha ؛  Desert Palm؛ Ibis و Jonrad اشاره کرد.

گزارش: احسان محمد حسینی

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا