برگزاری سه وبینار تخصصی توسط معاونت آموزشی جهاددانشگاهی

 در این وبینارها که به ترتیب در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و شنبه سی‌ام دی‌ماه، اول و چهارم بهمن‌ماه برگزار می‌شود، علاوه بر مدیران ستادی، معاونان آموزشی واحدها و مدیران مراکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت این نهاد، تنی چند از کارشناسان و اساتید حضورداشته و به ایراد سخن خواهند پرداخت.

ارائه مطلب در وبینار جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد ایران بر عهده دکتر علاءالدین ازوجی، مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خواهد بود که روز سه‌شنبه 30 دی‌ماه ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود. در وبینار «نقش جهاددانشگاهی در توسعه آموزش‌های HSE» مهندس امیرعباس پرکنی رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت‌کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارشنبه اول بهمن‌ماه ساعت 9 تا 11 سخنرانی خواهند کرد. همچنین در وبینار «مشاغل آینده و آینده مشاغل» دکتر رامین نواب پور دانش‌آموخته‌ی دکترای مدیریت توسعه از دانشگاه برمن آلمان شنبه 4 بهمن‌ماه ساعت 10:30 تا 12:15 مطالبی را برای حاضران ارائه خواهند کرد.

 روابط عمومی جهاددانشگاهی، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی به نشانی www.jde.ir مراجعه نمایند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا