تجربه سینما در خانه با ویدیو پروژکتور ال جی

شرکت ال جی به ویدیو پروژکتورهای کوتاه‌برد خود موسوم به "CineBeam" شهرت دارد، اما به تازگی مدل‌های بلندبرد استاندارد نیز می‌سازد.

این شرکت اکنون از یک پروژکتور لیزری با کیفیت پخش 4K به نام "CineBeam HU810P" با برخی از ویژگی‌های جالب رونمایی کرده است. به عنوان مثال این دستگاه می‌تواند 2700 لومن روشنایی را ارائه دهد که 97 درصد از فضای رنگی استاندارد سینمایی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. از این بهتر، حالت "Adaptive Picture Pro" در این دستگاه به طور خودکار نور خروجی دستگاه را متناسب با نور محیط تنظیم می‌کند.

ال‌جی در بیانیه مطبوعاتی خود نوشت: "HU810P" دارای دو قابلیت از پیش تنظیم شده برای اتاق‌های روشن و تاریک است و میزان نور مناسب را برای ارائه بهترین تصویر از نظر روشنایی و کنتراست تشخیص می‌دهد و حتی در صورت تمایل قادر است یک محیط واقعی سینما را به شما ارائه دهد.

خبر خوب برای عاشقان سینما این که این دستگاه می‌تواند به طور خودکار فیلم‌ها را با نرخ 24 فریم در ثانیه و با استفاده از حالت "Real Cinema" نمایش دهد تا یک تجربه واقعی از سینما را در خانه ارائه کند.

این دستگاه همچنین از HDMI 2.1 با رنگ 10 بیتی پشتیبانی می‌کند و حالت های HDR10 و HLG HDR را نیز ارائه می‌دهد، اگرچه پشتیبانی از Dolby Vision یا HDR10 وجود ندارد که البته پروژکتورهای انگشت شماری این قابلیت را دارند.

منبع نور لیزر این دستگاه 20 هزار ساعت دوام دارد، بدین معنی که مانند پروژکتورهای معمولی نیازی به تغییر لامپ‌ها نخواهد بود.

این دستگاه همچنین پلتفرم webOS 5.0 ال‌جی را برای سرویس‌های پخش تصویر مانند نتفلیکس اجرا می‌کند. اگرچه این پلتفرم آخرین نسخه یعنی نسخه 6.0 نیست که در تلویزیون‌های سری C1 ال‌جی یافت می‌شود، اما هنوز هم نسبت به دیگر ویدیو پروژکتورها بسیار برتر است.

ال‌جی می‌گوید "CineBeam HU810P" از 18 ژانویه با قیمت 2999 دلار به بازار عرضه می‌شود.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا