چه هدیه‌های تبلیغاتی برای نوروز مناسب هستند؟

نوروز همیشه زمانی برای نو شدن و شروعی دوباره است. شروعی برای حرکت به سمت موفقیت و تلاش برای بهبود فروش، از مهم‌ترین اقدامات بازاریابان است. همچنین نوروز زمانی برای قدردانی کردن از همراهی عزیزانی است که در طول سال در کنار ما بوده‌اند و با کمک و مساعدت‌های خود در هموار شدن مسیر حرکت به ما کمک کرده‌اند. ازاین‌رو اهدا پیشکشی ارزنده و فاخر به این دسته از افراد عملی به‌جا و دوست‌داشتنی خواهد بود. اما همیشه نه‌تنها انتخاب هدیه برای سلیقه‌های متفاوت کاری دشوار است بلکه تهیه ماندگارترین هدیه تبلیغاتی اختصاصی برای سال نو همیشه چالشی بزرگ به شمار می‌رود.

انتخاب از میان انبوه محصولات به عنوان هدیه می‌تواند کمی وقت‌گیر و حوصله سر بر باشد. به همین منظور بهتر است با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی نوروزی را به شما معرفی کنیم تا شما با خیالی آسوده به پیشواز بهار بروید و نگران تهیه هدیه تبلیغاتی نوروز خود نباشید.

هدیه تبلیغاتی که به عنوان یک هدیه تبلیغاتی سفارشی به افرادی خاص ارائه می‌کنید، می‌بایست در تمامی روزهای سال از آن استفاده شود تا همواره یادآور برند شما باشد. برای تهیه هدیه تبلیغاتی نوروز نیازی نیست تا هزینه هنگفتی کنید. بدین ترتیب، با فکری آرام و بدون سردرگم شدن می‌توانید هدیه‌ای برای تبلیغ برند تجاری خود انتخاب کنید که ارزشمند هم باشد!

هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز

انتخاب هدیه‌ای که در تمام طول سال مورد استفاده قرار می‌گیرد و چشم مخاطبان بسیاری را به خود جلب می‌کند، یکی از اهداف اصلی هدیه تبلیغاتی است. هدایای ساده‌ای همچون خودکارهای تبلیغاتی و ساک‌های دستی هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شوند و همیشه جزو جذابیت‌های پک‌های تبلیغاتی هستند. اما در کنار آن‌ها وسایل دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند به‌خوبی بیانگر احساس قدردانی و تلاش شما برای خلق سالی جدید برای مشتریان و همکارانتان باشند. هدایای تبلیغاتی کاربردی از بهترین هدایای نوروزی به شمار می‌روند.

در ادامه با چند هدیه کاربردی برای هدایای تبلیغاتی نوروز آشنا شوید.

ست مدیریتی

یکی از هدایای تبلیغاتی فوق‌العاده لوکس و پرفروش، ست مدیریتی است. ست‌های تبلیغاتی می‌توانند به صورت ترکیبی از پاوربانک، فلش مموری، جاکارتی، خودکار فلزی، شارژر فندکی، جاکلیدی، هارد اکسترنال و… باشند. این ست‌ها را با توجه به بودجه، شخص هدیه گیرنده، سمت، سن و… آماده‌سازی می‌کنند. ست‌های مدیریتی با جعبه‌های متنوع و فاخر تولید می‌شوند و با توجه به سلیقه شما اقلام داخلی ست تعیین می‌گردد. از این رو، هدیه دادن ست‌های مدیریتی از هدایای تبلیغاتی نوروزی شیک و به‌یادماندنی است.

صنایع‌دستی

نوروز زمانی برای سفر و تغییر است و چه چیزی بیشتر از دریافت یکی از صنایع‌دستی فاخر و زیبای ایرانی می‌تواند علاوه بر القای رفتن به سفری جذاب، نام برند شما را در ذهن دریافت‌کنندگان هدیه ماندگار نماید. گستره اقلیمی و آداب‌ورسوم متنوع ایران، طیف وسیعی از صنایع‌دستی چشم‌نواز و باارزش را فراهم آورده است. ترمه، گلیم، ظروف میناکاری شده و خانم کاری همگی از هدایای نفیس تبلیغاتی برای نوروز هستند.

پاوربانک تبلیغاتی

یکی از کاربردی‌ترین وسایل در دنیای دیجیتالی امروزی، پاوربانک­ها هستند. پاوربانک­ها در هر زمان و مکانی یاری‌رسان افراد می‌باشند تا وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنند و دغدغه‌ای برای روزهای شلوغ خود نداشته باشند. هدیه دادن یک پاوربانک تبلیغاتی به هر شخصی، او را بسیار خوشحال کرده و نام و محبت شما را هرگز فراموش نخواهد کرد.

اهمیت اهدای هدیه تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی همانند یک آگهی تلویزیونی هستند که هزاران تماشاگر آن را تماشا می‌کنند. اقلام تبلیغاتی می‌توانند شامل هر چیزی باشند که تنها آرم برند شما بر روی آن حک‌شده باشد. از ساده‌ترین کالاها همچون خودکار تبلیغاتی، تی‌شرت تبلیغاتی و کلاه تبلیغاتی گرفته تا ست مدیریتی تبلیغاتی، کتب نفیس، پاوربانک و غیره. با استفاده از کالاهای مقرون‌به‌صرفه اما مؤثر می‌توانید توجه افراد را به خود جلب کنید و به‌مرور مشتریان بالقوه‌ای برای خود بسازید. نکته اصلی در اهدای هدایای تبلیغاتی در نظر گرفتن احساسات و شخصیت مشتریان است و اهدای هدایای تبلیغاتی در نوروز از بهترین زمان‌ها برای هدیه دادن است.

از کجا هدایای تبلیغاتی را سفارش دهیم؟

شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش، با ارائه انواع هدایای گوناگون در حال فعالیت است. مجموعه‌ها می‌توانند برای رویدادهای مختلفی همانند همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، سالگردها، رویدادهای کاری و مناسبت‌های متعدد سفارش خود را ثبت نمایند. برای ارتباط با این شرکت می‌توانید با شماره 02188403004 تماس بگیرید یا به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

 

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا