رویداد ارائه نیازهای فناورانه هلدینگ گسترش و توسعه صنایع بهپرور برگزار شد

رویداد ارائه نیازهای فناورانه هلدینگ گسترش و توسعه صنایع بهپرور با کارگزاری شرکت دانش‌بنیان کاریز اعتماد و حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف ارتقای فناوری در صنایع موجود، توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان و ایجاد درک مشترک از توانمندی‌ها و نیازهای طرفین روز یکشنبه 21 دی ماه 99 در محل صندوق نوآوری برگزار شد.

در این رویداد که با حضور مجازی شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، در ابتدا مهندس اکبری مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان یوتاب از آمادگی مجموعه بهپرور در همکاری با نوآوران و فناوران سخن گفت.

در ادامه برنامه، مهمانان دکتر بهروز مدیر کارگروه صندوق پژوهش و فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، دکتر شهریاری مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی، دکتر صارمی مشاور معاونت سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر سعدابادی مدیر امور فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و دکتر شاوردی مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به ایراد مطالبشان پرداختند.

در ادامه، مهندس فارغی بنیانگذار مجموعه بهپرور عنوان کرد: بهپرور تنها شرکتی‌ است که از همان ابتدا از نوآوری در صنعت حمایت کرده و نتیجه آن هم حاصل شده است. ما امرزو به دنبال آنیم که با بکارگیری از اطلاعات و دانش صنعتی در بخش بازرگانی، هم‌رسانی میان بازیگران صنعت اتفاق افتد.

در بخش بعدی رویداد، مهندس صفیه فارغی معاون بازرگانی مجموعه بهپرور به بیان دغدغه‌ها و مسئولیت اجتماعی این هلدینگ در رابطه با حفظ محیط زیست پرداخت و در بخش پایانی رویداد، مدیران واحدهای مختلف به ارائه نیازهای فناورانه این مجموعه پرداختند.

شرکت‌های فناور علاقه‌مند می‌توانند برای اطلاع از این نیازها به سایت karizetemad.ir مراجعه نمایند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا