مهلت شرکت در تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی علمی کاربردی تمدید شد

 با توجه به مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ۲۲ مهر ۹۹ مقرر شد برای ظرفیت خالی مانده رشته‌های تحصیلی دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۹، پذیرش در نوبت بهمن ماه انجام شود و مهلت ثبت نام با توجه به اعلام کدرشته های جدید و اصلاحات دفترچه راهنما تا پنجشنبه ۲۵ دی ماه ۹۹ تمدید شد.

اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته  نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال ۱۳۹۹ نیز در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

بر این اساس تمامی متقاضیان اعم از متقاضیانی که در پذیرش دوره مذکور ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی مراکز آموزشی پذیرنده در این مرحله، با مشاهده اطلاعات رشته‌ محل های اعلام شده و مشخص کردن رشته و مرکز آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک مورد نظر به مرکز آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند. 

متقاضیان باید دارای گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه (دیپلم سه‌ساله نظام جدید۳-۳-۶ یا نظام ترمی/واحدی شامل: نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه شامل: دوره چهارساله یا شش‌ساله نظری و فنی و حرفه‌ای) بوده و حداکثر تا تاریخ ۳۰ شهریور ۹۹ نسبت به اخذ مدرک تحصیلی دیپلم خود اقدام کرده باشند.

متقاضیان باید در زمان ثبت‌نام از طریق مراکز آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۳۷۰ هزار ریال (۳۷ هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.هر متقاضی می‌تواند صرفاً یک کدرشته محل از یک گروه آموزشی و با توجه به مندرجات اطلاعیه و دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال ۱۳۹۹ انتخاب کند.

در صورت ثبت‌نام متقاضی در دو کدرشته محل و یا در دو مرکز آموزشی، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته‌شدگان یکی از مراکز بر اساس ضوابط این سازمان حذف شده و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد و پس از پایان مهلت مقرر در این اطلاعیه، مراکز مجاز به ثبت‌نام از متقاضیان نخواهند بود و هیچ اقدامی از سوی این سازمان برای متقاضیانی که بعد از تاریخ تعیین شده مراجعه کنند نیز صورت نخواهد پذیرفت.

چنانچه متقاضی قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال ۱۳۹۹ قرار گرفته باشد و در این مرحله از پذیرش برای ادامه تحصیل در یکی از مراکز ثبت‌نام کند، قبولی قبلی وی لغو و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مراکز آموزشی پذیرنده که به آن مراجعه داشته‌اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی این سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا