افزایش منابع درآمدی شوراهای آموزش و پرورش در دوران کرونا

 شوراهای آموزش و پرورش که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: در دوران کرونا تلاش شد پوشش حداکثری بستر آموزش برای دانش آموزان ایجاد شود، حتی برای فرزندانی که هیچ‌گونه دسترسی به آموزش نداشتند، بسته‌های آموزشی بین آنان توزیع شد.

وی با بیان این که آموزش و پرورش رسالت تربیت نیروی انسانی را برعهده دارد که بزرگ ترین سرمایه هر کشور است، افزود: آموزش و پرورش هرچقدر که بتواند عملکرد بهتری داشته باشد و رویکرد مناسب‌تری اتخاذ کند، نیروی انسانی بهتری نیز خواهد داشت.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی ادامه داد: تربیت درکشور امری دقیق و گسترده است که به عزم و مشارکت همگانی نیازمند دارد، در واقع باید بحث آموزش و پرورش دانش آموزان در صدر همت جمعی قرار گیرد، از این رو شوراهای آموزش و پرورش می تواند این نگاه را به طور موثری به جریان اندازد.

در واقع شوراهای آموزش و پرورش نقش مشارکت خانواده و نظارت مردم را تضمین می‌کند و همه می‌توانند حمایت موثر دستگاه‌ها را برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تامین کنند چراکه مقام های سیاسی استان‌ها و شهرستان‌ها و بسیاری از مقام‌های مذهبی استان و شهرداران مراکز استان و شهرستان ها و صاحبنظران دانشگاهی عضو این شوراها هستند که می‌توانند بسیار در پیشبرد امور موثر باشند.

وی یادآور شد: این شوراها تلاش می‌کنند خانواده‌ها را در جریان آموزش فرزندان مشارکت دهند که این همکاری به نوعی تسهیل گری وظایف آموزش و پرورش را به دنبال دارد.

منبع:ایرنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا